۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۷۳۶۲۰۱

تجلیل از ۴۴ سال مجاهدت ماموستا قادری در سنگر نماز جمعه شهرستان پاوه

تجلیل از ۴۴ سال مجاهدت ماموستا قادری در سنگر نماز جمعه شهرستان پاوه
با حضور مسئولان و مدیران پاوه از ماموستا قادری برای ۴۴ سال مجاهدت در سنگر نماز جمعه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور مسئولان و مدیران پاوه امروز از 44 سال مجاهدت ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه این شهرستان در سنگر نماز جمعه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه شهرستان پاوه در این مراسم در سخنانی عنوان داشت: خداوند را شاکرم و به روح حضرت رحمه للعالمین(ص) درود می فرستم، همچنین یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی و از حضور شما دوستان عزیز ممنون و سپاسگزارم.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: صحبت کردن در چند دهه گذشته با صحبت کردن امروز خیلی فرق می کند، روزی من امامت نماز جمعه را در پاوه شروع کردم که با امروز متفاوت است.

این عالم اهل سنت تأکید کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید برای هر اموری عمل لازم است، ما همیشه با معلول مبارزه کرده ایم در حالی که باید علت ها را جویا شویم و چاره ای پیدا کنیم.

ماموستا قادری افزود: امروز شبیخون فرهنگی بیشتر از خمپاره ها و بمباران های دوران جنگ تحمیلی هستند و دشمنان براي رسیدن به مقصود خويش با استفاده از همه امکانات، در سطحی وسیع فرهنگ بومی و اسلامی ما را مورد هجوم قرار داده اند.

امام جمعه شهرستان پاوه افزود: ضروردت دارد مسامحه، همراهی و برخورد آرام با مردم در اولویت باشد، مشکل اصلی ما در شهرستان پاوه نبودن برنامه مدون و فقدان متولی در بعضی از کارهای جامعه است و می طلبد همه ما به وظیفه خود عمل کنیم و مردم شریف و صبور دیار خود را دلجویی و کمک کنیم.

براساس گزارش، 44 سال پیش در چنین روزی و در حکمی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، سکان نماز جمعه پاوه در اختیار ماموستا ملاقادر قادری قرار گرفت./1400/

ارسال نظرات