۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۳۵۸۸۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

انقلاب اسلامی، ما را از وابستگی به ابرقدرت های جهانی نجات داد

انقلاب اسلامی، ما را از وابستگی به ابرقدرت های جهانی نجات داد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: انقلاب اسلامی عزت ملی مردم ایران را تقویت کرد و این کشور را از وابستگی به ابرقدرت های جهانی نجات داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: امام راحل با انقلاب و نهضت خود زمینه تحول بزرگی را در جهان و یک قرن اخیر به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی عزت ملی مردم ایران را تقویت کرد و این کشور را از وابستگی به ابرقدرت های جهانی نجات داد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: هیچ گاه نمی توان انقلاب اسلامی را بدون امام خمینی رضوان الله تعالی علیه تجسم درد، این انقلاب در سایه ایمان و تقوای الهی به پیروزی رسید و بی شک هیچ قدرتی نمی تواند آسیبی به این نظام برساند.

آیت الله علما گفت: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد، بنابراین همه ما باید مراقب این نظام و انقلاب باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: امروز ایران در جایگاهی بسیار رفیع قرار گرفته است و این را باید نتیجه مدیریت و درایت امامین انقلاب دانست.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار کرد: مسئولان و کسانی که در راس کار قرار دارند باید زمینه مناسب را برای معرفی شخصیت امام راحل به جامعه به ویژه نسل جوان فراهم آورند.

آیت الله علما در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امید و ایمان عواملی بودند که امام خمینی(ره) توسط آنها توانست جهان پیرامون خود را متحول سازد./1400/

ارسال نظرات