۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۳۶۴۲۳
آیت الله مروی در دیدار جمعی از علمای هندوستان و کشمیر:

علمای هندوستان در باز آفرینی نقش خود در هدایت جامعه تلاش کنند

علمای هندوستان در باز آفرینی نقش خود در هدایت جامعه تلاش کنند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سوابق ارزشمند علمای هندوستان در جهت ترویج مکتب اهل بیت(ع) خواستار تلاش علمای هندوستان در باز آفرینی نقش خود در هدایت جامعه شد و بر لزوم معرفی مکتب اهل بیت(ع) به سایر مسلمانان تأکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از علمای هندوستان و کشمیر با آیت الله جواد مروی در محل بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه دیدار کردند.

عضو جامعه مدرسین در این دیدار، به سوابق علمی علمای هندوستان و تلاش‌های آنان در جهت بسط و گسترش اسلام و مکتب اهل بیت(ع) اشاره کرد.

وی در ادامه از آیت الله العظمی سید دلدار علی معروف به غفران مآب و تعدادی از تألیفات علمای بزرگ هندوستان یاد کرد و از علمای امروز هندوستان خواست تا در باز آفرینی نقش خود در هدایت جامعه، تلاش کنند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، وظایف روحانیون در مراسم حج را فراتر از بیان اعمال و مناسک حج دانست و تأکید کرد: امروز پیروان مکتب اهل بیت(ع) به وظایف سیاسی و اجتماعی خود در جهان اسلام واقف‌اند و باید برای آشنایی سایر مسلمانان نسبت به مکتب اهل بیت(ع) تلاش کنند و در جهت وحدت مسلمین گام بردارند.

وی در پایان با اشاره به تسلط جوانان شیعه به علوم مختلف، آنان را نسبت به انس بیشتر با قرآن کریم و ادعیه وارد شده از طرف اهل بیت(ع) توصیه کرد.

ارسال نظرات