۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۳۶۵۶۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تفرقه و اختلاف، سبب تضعیف امت اسلامی است

تفرقه و اختلاف، سبب تضعیف امت اسلامی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تفرقه و اختلاف در جامعه را سبب تضیف امت اسلامی دانست و گفت: همه ما امت واحده هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی دوشنبه شب در دیدار با هیات امنای شهدای گمنام راوند با تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: به منطقه کاشان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس این منطقه باید افتخار کرد.

وی امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه را محور وحدت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب به نماینده ولی فقیه سفارش کرده تا رفتارشان پدرانه باشد و با توکل به خدا اختلافات را به وحدت و یکپارچی تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تفرقه و اختلاف در جامعه را سبب تضیف امت اسلامی دانست و با بیان اینکه همه ما امت واحده هستیم، اظهار داشت: تأکید رهبر معظم انقلاب بر تحکیم نظام اسلامی و تلاش مسؤولان بری امت واحده است.

وی به لزوم توجه به سیاست‌های کلی نظام در بخش فرهنگ تأکید کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای محقق شدن سیاست‌های کلی نظام در بخش فرهنگ بر گسترش رسانه فرامرزی تأکید دارد.

به گفته وی نگرش عمیق رهبر معظم انقلاب برای تشکیل امت واحده اسلامی با رسانه فرامرزی سبب خواهد شد تا مرز‌ها کنار کنار بروند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه همه ما امت پیامبراکرم(ص) هستیم، اظهار داشت: وحدت در منطقه کاشان در مقیاس کوچک مقدّم است و روز به روز این وحدت باید بیشتر و مستحکم‌تر شود.

وی توزیع عادلانه امکانات را از مهمترین وظایف مسؤولان از جمله فرمانداری و شهرداری دانست و گفت: چنانچه مشکلی هم وجود داشته باشد باید پاسخگو باشند و علت و راه حل آن را نیز ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به نامگذاری هیئات رزمندگان اسلام نیز اشاره کرد و افزود: کسی که این عَلَم را برافراشت نامش باید جاودانه بماند و این سندی است تا از شهدای گمنام، شهدای شهر و مفاخر تجلیل شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات