۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۷۳۶۶۹۱

بازدید معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از جشنواره تلاش با برکت

بازدید معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از جشنواره تلاش با برکت
معاون حقوقی ، امور مجلس و استان‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از جشنواره تلاش با برکت تحت اشراف بنیاد برکت در تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزای رسا در تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون امور استان‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در بازدید از جشنواره تلاش با برکت که به همت بنیاد برکت در نمایشگاه این بنیاد در تهران خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان محترم می توانند با استفاده از فرصت مراسم انقلاب از جمله ۱۳ آبان ، ۹ دی ، دهه فجر و ۲۲ بهمن در حاشیه مراسم و برنامه ها ، غرفه‌های ویژه ای در معرض دید مردم قرار بدهند و بنیاد برکت می تواند از این فرصت جهت تشویق اشتغالزایی خصوصاً خانواده‌های نیازمند استفاده کند.

معاون امور استان‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: باید با برپایی نمایشگاه عرضه آثار و دستاوردهای تولیدی با حمایت بنیاد برکت در استان‌ها و شهرستانهای کشور این آثار ارزشمند را به جامعه معرفی کرد و زمینه اشتغال بیشتر خصوصا مشاغل خانگی را فراهم آورد.

بر اساس این گزارش، نیازی معاون بنیاد برکت با ارائه گزارشی بیان کرد: با همکاری برخی از بانک های کشور و ارائه تسهیلات مناسبت قدم های موثری در گسترش تولید و ایجاد مشاغل خانگی و رفع محرومین ها برداشته شده است.

ارسال نظرات