۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۷۳۶۷۳۶
نماینده طلاب سوادکوه در گفت و گو با رسا مطرح کرد؛

از برنامه ریزی برای حمایت از نخبگان تا تلاش در راستای ساخت مسکن برای طلاب

از برنامه ریزی برای حمایت از نخبگان تا تلاش در راستای ساخت مسکن برای طلاب
نماینده طلاب منطقه سوادکوه از برنامه ریزی برای شناسایی طلاب نخبه و حمایت های معنوی و مادی از آنها خبر داد.

حجت الاسلام سیف الله آذریان نماینده مجمع طلاب منطقه سوادکوه استاد مازندران در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، از برنامه ریزی و تلاش برای شناسایی طلاب نخبه و حمایت های مادی و معنوی از آنها خبر داد.

وی یکی دیگر از برنامه های مجمع طلاب سواد کوه برای طلاب را ایجاد زیرساخت برای حضور طلاب در مدارس آموزش و پرورش برای تبلیغ دانش آموزی عنوان کرد و در ادامه افزود: با رایزنی هایی که با اداره کل آموزش و پرورش مازندران انجام شده بناست از طلاب برای حضور در مدارس و فعالیت فرهنگی استفاده شود.

نماینده طلاب سوادکوه همچنین از همکاری استانداری مازندران برای ساخت مسکن برای طلابی که تاکنون منزل شخصی نداشته و از امکانات دولتی استفاده نکرده اند خبر داد و گفت: با صحبت هایی که با استانداری کردیم، قرار شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر ساری مکانی را برای طلاب منطقه در نظر بگیرند و برای طلاب خانه بسازند.

حجت الاسلام آذریان در تبیین دیگر برنامه های پیش روی مجمع طلاب منطقه افزود: از دیگر برنامه های ما مساعدت به طلابی است که تا کنون به مشهد مقدس مشرف نشده اند یا برای تشرف مشکل مالی دارند.

وی فعالیت فرهنگی برای طلاب منطقه را از جمله وظایف نماینده طلاب دانست و گفت: برنامه ریزی کردیم و بنا داریم هر دو هفته یک بار جلسات درس اخلاق، دیدار با علما و کلاس های معرفتی برای طلاب و خانواده شان در قم برگزار کنیم.

نماینده طلاب سوادکوه در ادامه به برنامه های اجرا شده مجمع طلاب سوادکوه اشاره کرد و گفت: از زمان انتخاب بنده به عنوان نماینده طلاب، گرهمایی های متعددی برگزار شده و در این گردهمایی ها از طلاب فعال مبلغ تقدیر شده و هدایایی اهدا کرده ایم و با حمایت برخی خیرین شهرستان توانستیم برای طلاب وام ده میلیون تومانی برای سفر به عتبات عالیت فراهم کنیم.

ارسال نظرات