۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۳۶۸۵۷
آیت الله مظاهری:

جلب رضایت مردم بالاترین ارزش ها است

جلب رضایت مردم بالاترین ارزش ها است
حضرت آیت الله مظاهری با تأکید بر ضرورت توجه به نیازهای معیشتی و اقتصادی جامعه گفت: امروز بالاترین ارزش‌ها، خدمت به مردم و تأمین رضایت آنها است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان، موسویان دادستان استان اصفهان و معاونین دادگستری استان اصفهان با زعیم حوزه علمیه اصفهان حضرت آیت‌الله حسین مظاهری دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، حضرت آیت‌الله مظاهری با گرامیداشت یاد و نام بلند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی، از ایشان به عنوان شخصیتی برجسته و افتخارآمیز و نیز اسوه‌ای کامل در خدمت به مردم یاد کرد و گفت: شهید بهشتی یکی از یاران نزدیک امام راحل بود و اهداف عالیه‌ای را در دستگاه قضایی دنبال می‌نمود.

حضرت آیت‌الله مظاهری شناخت شخصیت، راه و اهداف شهید بهشتی را برای مسؤولان قضایی و سایر مسئولان کشور، امری لازم برشمرده و تأکید کرد: بزرگداشت حقیقی شهید بهشتی در گرو دنبال کردن و اجرای خواسته‌ها و آرمان‌های آن شهید بزرگوار است.

زعیم حوزه علمیه اصفهان با اشاره به حساسیت و اهمیت مسؤولیت در دستگاه قضایی، تلاش برای باز کردن گره‌های مشکلات مردم و جلب رضایت آنان را وظیفه‌ای بزرگ دانسته و خاطرنشان کرد: امروز بالاترین ارزش‌ها، خدمت به مردم و تأمین رضایت آنهاست و اگر می‌خواهیم اسلام و جمهوری اسلامی در صحنه اجتماع، جامه عمل بپوشد باید وظیفه خدمت به ملت و جلب رضایت آنان را به طور کامل و صحیح به انجام رسانیم.

حضرت آیت‌الله مظاهری خواسته اسلام و مطالبه دین را توجه به همه ابعاد زندگی مردم اعم از نیازهای اقتصادی و معیشتی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانسته و تصریح کرد: اگر به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجه کافی و وافی مبذول گردد.

وی امید را عاملی راه‌گشا در تضمین حرکت به سوی رشد دانسته و تأکید کرد: با وجود همه مشکلات و معضلات گوناگون، نباید از اصلاح امور و سامان یافتن مشکلات ناامید و مأیوس شد بلکه باید با تلاش بیشتر و دقت و جدیتِ صادقانه، به دنبال خدمت به مردم و باز کردن گره‌های آنان باشیم و بدانیم که در این صورت، هم روح شهید بهشتی و سایر شهدای انقلاب اسلامی را شاد و امیدوار کرده‌ایم و هم دعای حضرت ولی عصر(عج) را برای خود تأمین خواهیم نمود.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام  جعفری، گزارشی از عملکرد و مشکلات دستگاه قضایی در استان اصفهان ارائه کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
خدمت به خلق یک عبادت است و از جایگاه بالایی در آموزه های دینی برخوردار است. در برخی روایات اسلامی آمده است بهترین مردم کسی است که نفع او به مردم بیشتر از دیگران باشد و بدترین مردم کسی است که خیرش به دیگران نمی‌رسد.
1
0
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
خدمت به مردم و مسلمانان از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی آیات قرآن و روایات، در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها شمرده شده است.
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶
ما نباید نگران سقوط اسلام در جامعه باشیم چون اسلام خدایی دارد که حافظ انست اما باید نگران کشورمان باشیم که از دست رفته و جز همت مردم، خدا هرگز انرا به مردم برنخواهد گرداند.
0
0