۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۳۶۸۸۶
آیت‌الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

توجه دولت سیزدهم به دیپلماسی عزت مندانه/ ریشه منافقین باید قطع شود

توجه دولت سیزدهم به دیپلماسی عزت مندانه/ ریشه منافقین باید قطع شود
آیت‌الله موسوی اصفهانی گوشه‌ای از جنایات منافقین در ایران را برشمرد و بزرگترین آن را همراهی با صدام عنوان کرد و گفت: متأسفانه در مراحل مختلف مقابله با آن‌ها، ریشه این گروهک قطع نشده است.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا درباره منافقین گفت: این عده سعی داشتند که تمام امور کشور را در دست بگیرند و حداقل در آن دخالت کنند، اما با شاختی که امام خمینی (ره) از آن‌ها داشتند، در نهایت توانستند با بنی‌صدر ارتباط بگیرند و متحد شوند.

وی به پنهان‌کاری بنی‌صدر در ارتباط با منافقین اشاره کرد و افزود: از گوشه و کنار صحبت‌ها و نشست و برخاست او مشخص بود که با آن‌ها ارتباط دارد؛ وقتی هم که به خاطر خیانت در جنگ، فرماندهی کل قوا از بنی‌صدر گرفته شد و او را کنار گذاشتند، منافقین حمله مسلحانه را آغاز کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری انفجار در حزب جمهوری را کار منافقین دانست و ادامه داد: مرحوم شهید آیت‌الله دکتر بهشتی رضوان الله علیه و یارانش از بهترین افراد سیاسی و نظامی کشور و یاران امام خمینی (ره) در آن زمان بودند؛ شهادت این افراد و پیام امام راحل باعث بیداری بیشتر مردم و بسیج آنان در مقابله با منافقین شد.

آیت‌الله موسوی اصفهانی ادامه داد: ترور شخصیت‌های برجسته جمهوری اسلامی و ترور نافرجام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد اباذر، ترور بسیاری از علما، روحانیان، متدینان و حتی مردمی که عکس امام را در مغازه خود داشتند و مانند این‌ها باعث شد که مردم در مخالفت با این گروه و وابستگان آن مانند بنی‌صدر مطمئن‌تر شوند و آن‌ها راهی جز فرار نداشته باشند.

وی به برخورد شدید دادگاه‌های انقلاب با منافقین اشاره کرد و اظهار داشت: دادگاه انقلاب به لطف الهی جلوی این‌ها ایستاد و بسیاری از جنایتکاران را به سزای اعمالشان رساند؛ اما متأسفانه به دلیل فرار یا عفو برخی از این افراد، ریشه این گروهک قطع نشد و همچنان جنایات خود را تا امروز ادامه داده‌اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری همدستی منافقین با صدام را یکی از بزرگترین جنایت‌های آن‌ها علیه مردم ایران ارزیابی کرد و گفت: در عملیات مرصاد عده زیادی از هموطنان ما که بسیاری از آن‌ها از استان همدان بودند، به دست همین منافقین که از پشتیبانی صدام برخوردار بودند به شهادت رسیدند؛ این تنها گوشه‌ای از جنایات این افراد خود فروخته است.

آیت‌الله موسوی اصفهانی درباره پناهگاه‌های منافقین در سراسر دنیا تصریح کرد: اگر کشورهای متخاصم با ایران به این خود فروختگان پناه نمی‌دادند و محل امنی نداشتند، این مسأله ادامه پیدا نمی‌کرد؛ البته خداوند متعال مدافع این انقلاب، رهبر، امت و استکبارستیزی بوده و هست؛ امیدواریم ریشه فساد هر چه زودتر از بین برود و بیش از این به مردم مؤمن و انقلابی صدمه نزنند.

وی درباره دیپلماسی دولت سیزدهم در مقابله با منافقین و از بین بردن مراکز تجمع آن‌ها در سراسر دنیا گفت: دیپلماسی دولت سیزدهم در داخل و خارج از کشور بسیار خوب است؛ دولت در داخل توانست کرونا را از بین ببرد و با وجود تحریم‌های سنگین آمریکا، نفت را به اندازه لازم صادر کند تا اقتصاد کشور رونق بهتری پیدا کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دولت سیزدهم در خارج از کشور توانسته است همسایگان را به خود جذب کند و با عربستان ارتباط بهتری برقرار کند؛ کاری که دولت‌های پیشین به دنبال آن نبودند و باعث عصبانیت آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی است.

آیت‌الله موسوی اصفهانی وجود تأسیسات هسته‌ای و موشک‌های پیشرفته را باعث توجه کشورهای غربی به قدرت ایران عنوان کرد و گفت: مشکلات جوانان از جمله بیکاری، مجرد بودن و مسکن باید حل شود که سیاست‌های دولت و حرکت آن، بر خلاف دولت پیشین، نشان دهنده تمایل شدید دولت به رفاه عمومی است.

وی تلاش‌ها برای از بین بردن مراکز تجمع منافقان در کشورهای مختلف غربی را ستود و ابراز داشت: خداوند متعال هم از اول پشتیبان این انقلاب و امامین انقلاب بوده و هست و امیدوارم که با ظهور امام زمان (عج) بقیه مشکلات ما به طور کامل حل شود.

ارسال نظرات