۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۳۶۹۷۲
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه های روز عرفه و عید قربان در میعادگاه منتظران

برگزاری ویژه برنامه های روز عرفه و عید قربان در میعادگاه منتظران
حجت الاسلام حسین آبادی برنامه های روز عرفه و عید قربان این مسجد مقدس را تشریح کرد و گفت: نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله اراکی در این مکان مقدس اقامه خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران امروز دوشنبه در گفت وگویی با اشاره به تدارک مسجد مقدس جمکران برای بزرگداشت روز عرفه و عید قربان گفت: دعای عرفه مسجد مقدس جمکران روز چهارشنبه از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه با قرائت قرآن و زیارت آل یاسین آغاز خواهد شد و در ادامه؛ حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی به سخنرانی و قرائت دعای پر فیض عرفه خواهد پرداخت که این مراسم به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در شب عید قربان نیز بعد از نماز مغرب و عشا مراسم سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد، گفت: مراسم ویژه روز عید قربان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با قرائت دعای عهد آغاز و پس از آن دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین واضحی قرائت خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله محسن اراکی با حضور مومنان و منتظران در مسجد مقدس جمکران اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام حسین آبادی با بیان اینکه بعد از نماز عید قربان همایش طرح قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان(عج) با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، گفت: بانیان و خیّرین که علاقمند به شرکت در طرح قربانی مشارکتی مسجد مقدس جمکران هستند می توانند با شماره گیری کد دستوری *۷۸۰*۳۱۳# در این طرح شرکت کنند. عواید طرح قربانی در اختیار خانواده های نیازمند و کم برخوردار قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مراسم دعای کمیل این هفته نیز با سخنرانی حجت الاسلام شحیطاط و مداحی حاج ابوذر بیوکافی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مراسم ندبه انتظار این هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقا میری و مداحی حاج جواد برزگر به اجرا خواهد رسید.

ارسال نظرات