۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۷۳۶۹۸۵
حاج حسین یکتا:

برای غلبه بر دشمن در جنگ ترکیبی نیازمند جهاد تبیین هستیم

برای غلبه بر دشمن در جنگ ترکیبی نیازمند جهاد تبیین هستیم
رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها گفت: امروز به فرموده مقام معظم رهبری دچار جنگ ترکیبی شده‌ایم و شبهه‌ها زیاد شده است که نیاز به جهاد تبیین دارد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حاج حسین یکتا در هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشوری که با عنوان هیأت و تربیت دو در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در هیأت باید جهاد تبیین، جهاد سازندگی، جهاد اقتصادی، جهاد تربیت و ... درکنار هم دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی اجتماع قلوب است، مطرح کرد: این اجتماع قلوب در هیچ مکان دیگری به جز هیأت و در محور امام حسین(ع) شکل نخواهد گرفت.

رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها با بیان اینکه فعالیت ما در نقطه حکمرانی است، عنوان کرد: این فعالیت‌ها باید با محوریت ولایت فقیه باشد و باید تمام اقدامات را باید با این معیار بسنجیم.

وی با اشاره به اینکه اربعین یکی از نمادهای اجتماع قلوب است، خاطرنشان کرد: این اجتماع قلوب باید در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی باشد و برای رسیدن به این هدف تنها دستگاه امام حسین(ع) را داریم.

یکتا با بیان اینکه امروز شب‌های قدر جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اینکه امروز به فرموده مقام معظم رهبری دچار جنگ ترکیبی شده‌ایم و شبهه‌ها زیاد شده است نیز نشان از این واقعیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در جهاد تبیین باید صدای خود را به همه دنیا برسانیم، یادآور شد: این صدای رسا نیازمند ابزارات بسیاری است که تمام آن در دهه محرم جمع می‌شوند.

رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها با بیان اینکه اتفاقات مختلفی در راه است، ابراز کرد: این اتفاقات در ادامه منجر به فتح الفتوحاتی خواهد شد که وسط این اتفاقات باید آرایش هیأتی خود را شکل دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید حکمرایی حلقه میانی را تشکیل دهیم، بیان کرد: روزی که به هدایت و عنایت ولایت فقیه اسرائیل را نابود کنیم نزدیک است و این اتفاق کلید فرج حضرت حجت(عج) است.

ارسال نظرات