۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۰۹۲
استاد حوزه علمیه لرستان:

شهدای هفتم تیر سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند

شهدای هفتم تیر سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند
حجت الاسلام موسوی شهدای هفت تیر را اسوه شجاعت، ایستادگی و استقامت خواند و گففت: این شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید نواب موسوی، ظهر امروز در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیرماه  اشاره کرد و گفت: شهید محمد حسین صادقی و شهید فخرالدین رحیمی از شهدای لرستانی در این حادثه اسوه شجاعت، ایستادگی و استقامت بودند.

استاد حوزه علمیه لرستان شهدای هفتم تیرماه را سند حقانیت انقلاب اسلامی خواند و افزود: راه شهدا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهدای هفتم تیرماه مظلومانه زندگی کردند، همواره در راه انقلاب قدم برداشته و در نهایت به شهادت رسیدند، عنوان کرد: شهید بهشتی تنها یک مجتهد به روز و دنیا دیده نبود بلکه جامعه شناس، فیلسوف، سخنران و سخندان بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شهید بهشتی از جمله افراد تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی و تاسیس حزب جمهوری اسلامی بود، اظهارکرد: منافقان چشم دیدن محبوبیت و موفقیت او را نداشتند و او را به همراه ۷۲ تن دیگر از یاران امام (ره) به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی همواره صدای مخالفان را می‌شنید، ادامه داد: شهید بهشتی دارای انضباط فکری، فردی مدیر و مدبر بود که تهمت های بسیاری به او زدند اما از مسیر یاری انقلاب اسلامی دست نکشید و ثابت قدم ماند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات