۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۷۳۷۲۳۲

بیانیه‌ پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت در پی اهانت به قرآن کریم

بیانیه‌ پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت در پی اهانت به قرآن کریم
پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت قم در پی اهانت به قرآن کریم بیانیه صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی اهانت به قرآن کریم، پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت قم بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد. (سوره صف آیه۸)

قرآن‌كريم عظيم‌ترين سرمايه و بزرگ‌ترین سند حقانيت اسلام است. كتابی برای سعادت و چراغی فروزان برای هدايت بشر تا هميشه تاريخ است.

رفتار اسلام ستیزانه و گستاخانه آتش زدن قرآن کریم توسط فردی افراطی كه چهره كريه صهیونيسم جهانی در پشت چهره او و نیز دفاع پلیس کشور سوئد از این عمل وقیحانه، جان مسلمانان عالم را به آتش كشيد و نقطه تاريك ديگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در جهان غرب بر جای گذاشت.

بی شک دست مرموز دشمنان اسلام و قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام و نیز استکبار جهانی در پشت‌پرده این حرکت شوم قرار دارد، که برای جبران شکست‌های مکرر خود در برابر جبهه متحد اسلامی و گروه‌های مقاومت این‌بار می‌خواهند از خود اقتداری نشان دهند، اما پر واضح است که این راه بن‌بست است و هر کسی که راه دشمنی با اسلام و مسلمانان را پیموده، در نهایت موجب هلاکت و نابودی خود شده است، اما اسلام و قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام همیشه زنده بوده و خواهند بود و هر روز در حال مشاهده احترام و گرایش بیشتر مردم دنیا به دین اسلام و قرآن و مکتب حق اهل‌بیت علیهم‌السلام هستیم.

از این رو ضمن محکومیت این حرکت شوم و غیر عقلانی و غیر انسانی اعلام می کنیم که همه بدانید این رفتارها هرگز نمی تواند ضرری و خسارتی را به اسلام وارد کند بلکه هر روز که می گذرد بر قوت اسلام در دنیا خواهد افزود.

به امید آن‌روز که این کارهای دور از تمدن انسانیت موجب فضاحت دشمنان شود و سربلندی را برای اسلام و مسلمانان جهان و محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام تداوم بخشد.

پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت قم، مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید صدوقی

ارسال نظرات