۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۳۷۳۴۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

افشای جنایات آمریکا جهاد تبیین است

افشای جنایات آمریکا جهاد تبیین است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: تبیین ماهیت آمریکا و جنایات آن کشور علیه جهانیان یک وظیفه همگانی و نوعی جهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در جلسه امروز که با عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با حضور حقوق دانان و قضات استان کرمانشاه برگزار شد، از آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر یاد شد.

امام جمعه کرمانشاه با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: امامین انقلاب همواره تاکید دارند به آمریکا نمی توان اعتماد کرد، زیرا ماهیت این کشور استعمار دیگر کشور هاست، لذا تنها راه رهایی جامعه جهانی و کرامت انسانی پناه بردن به خداوند متعال است.

وی افزود: موضوع حقوق بشر که مدام آمریکا به عنوان پتکی بر سر کشور ها می کوبد مربوط به قرن اخیر نیست بلکه از دیرباز راجع به حقوق بشر صحبت شده زیرا کسی که بشر را خلق کرده حقوق او را هم تعریف کرده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: آمریکا عامل اصلی تمام نقض حقوق بشر در دنیاست، زیرا مخالف حقوق بشر است و از حقوق بشر به عنوان یک حربه برای استعمار کشور ها استفاده می کند. باید به مردم و خصوصاً جوانان بصیرت و آگاهی دهیم، زیرا اصل ماهیت جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است و بسیار هم گسترده است و نباید تصور کنیم فقط مربوط به امسال و پارسال باشد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام مشکلات ما از عدم اطلاع است لذا باید مردم همواره در جریان اتفاقات قرار بگیرند و همواره بدانیم هیچگاه آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچگاه نباید نسبت به ماهیت آن کشور اعتماد نشان داد./1400/

ارسال نظرات