۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۳۷۳۷۴
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

تبیین ارزش عفاف و حجاب برای همگان یک ضرورت است

تبیین ارزش عفاف و حجاب برای همگان یک ضرورت است
حجت الاسلام محمودی گفت: موضوع عفاف و حجاب مختص یک هفته نیست و باید در طول سال این ارزش بزرگ گرامی داشته شود و تبیین این ارزش برای همگان همراه با جهاد تبیین یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی برنامه های هفته حجاب و عفاف در آستانه هفته عفاف و حجاب در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این جلسه خاطر نشان کرد: ۲۱ تيرماه روز عفاف و حجاب و سالروز کشف حجاب رضا خانی به عنوان سند مظلومیت مدافعان دین و خباثت خاندان پهلوی در تاریخ ثبت شد و این بدان معنا است که مردم ایران در قبل از انقلاب اسلامی هم مدافع عفاف و حجاب بوده اند و سبقه تاریخی آن در فرهنگ غنی ایرانیان وجود داشته است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: در حال حاضر شاهد جنگ رسمی تمام عیار بر علیه حجاب و عفاف هستیم و پیام این جنگ برای برهم زدن حریم خانواده است و در این جنگ ترکیبی حملات حساب شده بوده است و متأسفانه بعضا قربانی هم داده ایم.

حجت الاسلام محمودی اهمیت نقش بانوان را در مراحل مختلف یادآور شد و اظهار کرد: اعتقاد ما ورود جدی تر و پر رنگ تر خانم ها در این مقوله است و نقش آفرینی بانوان در رویدادهای تاریخی باعث همراهی مردها در کنار آنها برای حفظ دين و ارزش ها بوده است و اکنون نیز لازم است از ظرفیت خود بانوان در این جنگ که بر علیه حریم خصوصی یک زن شکل گرفته است ، احصا و بکار گیری شود.

معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: موضوع عفاف و حجاب مختص یک هفته نیست و باید در طول سال این ارزش بزرگ گرامی داشته شود و تبیین این ارزش برای همگان همراه با بکارگیری جهاد تبیین یک ضرورت است.

این مقام مسئول، اهمیت حجاب و عفاف را برای دینداران یک دغدغه جدی دانست و تصریح کرد: بسیاری از متدینین و خانواده محترم شهدا و ایثارگران از وضعیت فعلی رضایت ندارند و شکایت دارند و قانون گذران و مجریان اجرای قانون باید برای مصوبات قانون اهتمام ورزتد تا بیش از این شاهد دهن کجی به مقوله دین نباشیم.

در این نشست مدیر حوزه های علمیه استان تهران، معاون استاندار تهران و فرماندار تهران، معاون سپاه تهران و نمایندگان تشکل‌ های فعال بانوان و دستگاه‌ های استان تهران طی سخنانی خواستار تلاش جدی تر مسئولان و مردم در پاسداشت عفاف وحجاب و روشنگری و بصیرت افزایی در این زمینه گردیدند.

ارسال نظرات