۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۷۳۷۴۳۸

شکار چهارمین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز جنین

شکار چهارمین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز جنین
مقاومت فلسطین، از شکار چهارمین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز جنین در دومین روز نبرد با اشغالگران خبر داد.

رسانه‌های فلسطینی از سرنگونی چهارمین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز همه‌جانبه به جنین در کرانه باختری خبر دادند. 

به نوشته وبگاه فلسطینی «شهاب»، «کتیبه جنین» (گردان جنین)، زیرمجموعه «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، امروز (سه‌شنبه، ۴ جولای)، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با تیراندازی شدید، لحظاتی پیش یک کوادکوپتر دیگر رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند. این چهارمین کوادکوپتر رژیم صهیونیستی است که از آغاز نبرد در جنین، سرنگون می‌شود. 

این گروه مقاومت دوشنبه (۳ جولای) در نخستین روز تجاوز همه جانبه به جنین، اعلام کرد که طی عملیات "بأس جنین" (شجاعت جنین)، سه کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را شکار و سرنگون کرده است. 

یک روز قبل از تجاوز همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به جنین، نیز کتیبه جنین با همکاری نیروهای «کتائب شهداء الاقصی» (شاخه نظامی جنبش فتح)، موفق شده بود، یک کوادکوپتر جاسوسی رژیم صهیونیستی را که در حال تصویربرداری از اردوگاه جنین بود، ساقط و کنترل آن را به دست گیرد. 

تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی از بامداد روز دوشنبه (۳ جولای) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۰ نفر و مجروحیت ۱۰۰ نفر شده که حال ۲۰ نفر از آنها وخیم گزارش می‌شود.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات