۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۳۷۶۶۶

زن زندگی آزادی به ایستگاه رژه همجنس‌بازان رسید!

زن زندگی آزادی به ایستگاه رژه همجنس‌بازان رسید!
پیوست فرهنگی پروژه آشوب ۱۴۰۱ انحراف جنسی بود؛ سند این مدعا نیز سردمداران آن بودند. پورن استارهای آمریکا برای اولین بار در تاریخ صنعت پورن وارد کارزار سیاسی شدند و وقایع مرتبط با پروژه زن، زندگی، آزادی را پوشش می‌دادند.

 پروژه زن زندگی آزادی هفته گذشته به ایستگاه رژه همجنس بازان رسید. ماه ژوئن (روز ۱۱ خرداد الی ۹ تیر) توسط بلوک غرب به عنوان ماه کوییرها در نظر گرفته شده است. کوییر مجموع انحرافات جنسی است که آن را به اختصار LGBT (مخفف چهار کلمه لزبین، گی، دوجنس‌گرا و تراجنسیت) می‌گویند. تقریبا کشوری در بلوک غرب وجود ندارد که این رژه را برگزار نکند. حتی ترکیه نیز در مقابل این حکم تسلیم شده است.

یکی از سرکردگان فارسی زبان رژه‌ تورنتو، آرزوهای موهوم خود را اینگونه به زبان آورد: «گام‌های امروز ما در بلندترین خیابان جهان قدمی است به سوی رژه افتخار در بلندترین خیابان خاورمیانه. قدم اول فروپاشی رژیم جنایت، دروغ و شکنجه و اعدام است و جایگزین همان شعار زن زندگی آزادی است.» این فرد در ادامه آزادی را جولان همه گرایشات جنسی (بخوانید انحرافات) در جامعه خواند که به تعبیر او، قرار است سیمرغ وار همجنس بازان را به قله آزادی برساند!

منظور این فرد از بلندترین خیابان خاورمیانه، خیابان ولی‌عصر عج الله تعالی فرجه است؛ خیابانی که ۲۷ تیر ۱۴۰۱ محل برگزاری پرشکوه‌ترین جشن غدیر تاریخ ایران و جهان تشیّع شد. قریب به ۳ میلیون تن از شهروندان تهرانی روز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در مهم‌ترین عید شیعیان جهان در پایتخت ایران حضور یافتند.

پروژه آشوب پاییز ۱۴۰۱ نقطه شروع فعالیت افراد دارای انحراف جنسی بود. نقطه آشکار اعلام آن نیز، تجمع ضدایرانی برلین در روز ۳۰ مهر ۱۴۰۱ بود. تجمع برلین دو ستونی بود. ستون اول تجزیه طلبان و ستون دوم همجنس بازانِ دور ریخته شده از ایران بودند. بانی این تجمع اسماعیلیون بود.

در برلین صراحتا منظور از آزادی توسط اپوزیسیون خودخوانده بیان شد. در بیانیه همجنس بازان در برلین آمده است: «آزادی ممکن نخواهد بود مگر با رهایی تمام بدن‌های به حاشیه رانده شده. آزادی بدون انعکاس صدای افرادِ گِی و لِزبین، زنان و مردان ترنس، افرادی که در دوگانه زن یا مرد، دگرجنس‌گرا یا [همجنس باز] یا سایر هویت‌های از پیش تعیین شده(!) نمی‌گنجند، امکان پذیر نیست.»

فردی به نام زر نیز به‌ نمایندگی از همجنس بازان در برلین گفت: جامعه LGBT (همجنسگرایان، دوجنس‌گرایان، افراد ترنس و...) در این اعتراضات در بین خیل جمعیت چه در خیابان‌های شهرهای ایران و چه در خیابان‌های خارج از ایران حضوری همدلانه داشتند. 


روحیه دادن همجنس بازان به سمپات‌های خود!

پیوست فرهنگی پروژه آشوب ۱۴۰۱ انحراف جنسی بود. سند این مدعا نیز سردمداران آن بودند.  پورن استارهای آمریکا برای اولین بار در تاریخ صنعت پورن وارد کارزار سیاسی شدند و وقایع مرتبط با پروژه زن، زندگی، آزادی را پوشش می‌دادند. عده‌ای زن نیز در برخی نقاط کشور، جلوی ماشین‌ها را می‌گرفتند و به صورت کامل در مقابل‌شان عریان می‌شدند! این اقدام البته با دافعه خانواده‌های ایرانی (با هر سطح و دیدی از شرعیات) مواجه می‌شد.

مصادیق فوق نشان داد که معارضین نظام از مفهوم آزادی دقیقاً همین را می‌خواهند!

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات