۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۳۷۷۱۶

پوشاک حجاب را اینجا ۱۵ درصد ارزان‌تر تهیه کنید

پوشاک حجاب را اینجا ۱۵ درصد ارزان‌تر تهیه کنید
در هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی با هدف ترویج پوشاک عفیفانه و رساندن کالای ارزان به دست مصرف‌کننده برگزار می‌شود. قیمت کالاها در این نمایشگاه حداقل ۱۵ درصد ارزان‌تر از قیمت تک‌فروشی در بازار است.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. به همین مناسبت با همکاری «انجمن فعالان و متخصصان حوزه حجاب» و اداره کل «امور بانوان شهرداری تهران»، نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار می‌شود. 

«حمید رضا امیدی» عضو هیئت مدیره و رئیس نمایشگاه هدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره این نمایشگاه، گفت: «از ۲۱ تیر ماه تا ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۱ تا ۲۱، نمایشگاه عفاف و حجاب در مجموعه نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. اسم این نمایشگاه «پوشاک ایرانی اسلامی هدی» با محوریت خانواده و دختران نوجوان است. 

 


از  ۲۱ تا ۲۶ تیرماه نمایشگاه عفاف و حجاب در مجموعه نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

* نمایشگاهی برای رساندن کالای ارزان به دست مشتری

وی درباره هدف این نمایشگاه، بیان کرد: در این نمایشگاه ارائه پوشاک عفاف و حجاب انواع چادر، عباها و پوشاک‌ها و لباس‌های عفیفانه با ارائه قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های مناسب از تولیدکنندگان ارائه می‌شود. هدف از این نمایشگاه ترویج پوشاک عفیفانه و رساندن کالای ارزان به دست مصرف کننده و حذف واسطه‌گری است. 

امیدی با اشاره به تفاوت قیمت کالاهای نمایشگاه عفاف و حجاب با بازار تصریح کرد: قیمت کالاها در این نمایشگاه حداقل ۱۵ درصد ارزان‌تر از قیمت تک فروشی در بازار است، در عین حال هم اجناس با کیفیت هستند. همچنین با توجه به اینکه نزدیک محرم هستیم، این نمایشگاه بخشی از البسه و محصولات ویژه محرم را هم پوشش خواهد داد. 

رئیس نمایشگاه هدی ادامه داد: هر روز در نمایشگاه یک رویدادی برای تولیدکنندگان ویژه محصولات عفاف و حجاب برگزار خواهیم کرد و در آن بحث برندسازی و کسب و کار با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برگزار می‌شود. 

* ویترینی برای کمک به بانوان سرپرست خانوار

وی افزود: این اولین نمایشگاه مجموعه هدی در حوزه محصولات و پوشاک عفاف و حجاب است که قرار است به صورت فصلی برگزار کنیم. در این نمایشگاه حدود ۵۰ غرفه دار تولید کننده محصولات حضور دارند و حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر زنان سرپرست خانوار هم حضور دارند که محصولاتشان را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند. 

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات