۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۳۷۷۴۶

بیست‌وهفتمین هفته تظاهرات بر تل‌آویو سایه انداخت+تصاویر

بیست‌وهفتمین هفته تظاهرات بر تل‌آویو سایه انداخت+تصاویر
بیست و هفتمین هفته از تظاهرات اعتراضی به قوانین قضایی در حالی برگزار شد که صهیونیست‌ها خود را برای انتخابات کنست آماده می‌کنند.

کارشناسان سیاسی در هفته‌های اخیر هشدار داده اند رژیم صهیونیستی ممکن است به سمت جنگ داخلی پیش برود.

به گزارش هاآرتص، رام بن باراک، از قانونگذاران سابق رژیم صهیونیستی گفت: ما ممکن است به سمت یک جنگ داخلی پیش برویم. ما طعمه یک دولت فاسد و افراطی شده ایم.

بنابر گزارش‌ها خبری، معترضان در جریان تظاهرات این هفته برخی مسیر‌های رفت و آمد را مسدود کردند که با مقاومت پلیس داخلی رژیم صهیونیستی مواجه شد.

پیشتر مخالفان بنیامین نتانیاهو تهدید کرده بودند که تظاهرات امروز بزرگترین تظاهرات در تاریخ رژیم صهیونیستی باشد.

رهبران اعتراضات با اشاره به تصویب قرائت اول لایحه تغییرات قضائی در روز دوشنبه، در فراخوان‌های خود اعلام کردند که فقط چند ساعت تا برداشته شدن اولین گام به سمت دیکتاتوری فاصله هست.

در فراخوان معترضان همچنین با اشاره به تصویب احتمالی قرائت اول لایحه تغییرات قضائی در روز دوشنبه، خواستار شرکت در تظاهرات گسترده تری در روز سه شنبه شده اند.

رهبران اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی همچنین از پیمانکاران خواستند تا به کارگران برای شرکت در بزرگترین راهپیمایی اعتراضی تاریخ رژیم صهیونیستی در روز سه شنبه مرخصی دهند.

معترضان به لایحه تغییرات قضائی، درخواست روز پنج شنبه «بنی گانتس» رهبر حزب «اتحاد» برای شروع مجدد مذاکرات با کابینه حاکم را نیز تقبیح کردند.

۲۷ هفته تظاهرات در اراضی اشغالی

بیست‌وهفتمین هفته تظاهرات در تل‌آویو

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات