۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۳۷۶۵۰
حزب‌الله:

رژیم صهیونیستی به اهداف خود در جنین نرسید

رژیم صهیونیستی به اهداف خود در جنین نرسید
معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اشاره به فداکاری و توانایی مقاومت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در یورش اخیر خود به اردوگاه جنین نتوانست به هیچ کدام از اهداف خود برسد.

«علی دعموش» معاون  رئیس شورای اجرایی حزب‌الله روز گذشته طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در یورش اخیرش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری نتوانست هیچ کدام از اهداف پیدا و پنهانش را محقق کند.

علی دعموش تأکید کرد که مقاومت در جنین همچنان به حضور فعال  و تأثیرگذار خود در مقابله با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد و جنین همچنین به‌عنوان پایگاه محکمی برای مقاومت در کرانه باختری باقی خواهد ماند و دشمن قادر به ریشه‌کن کردن آن نیست.

وی در ادامه افزود که آمریکا سرنیزه کینه علیه اسلام و مسلمانان است و علیه منافع ملت‌های اسلامی عمل می‌کند و هیچ تفاوتی بین شیعه، اهل‌تسنن، عرب، کُرد، فارس و ایزدی قائل نیست. آمریکا ایران را تحریم می‌کند و به سوریه، عراق، یمن و فلسطین تجاوز می‌کند.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد که تحریم  دیگر به آمریکا نمی‌تواند کمکی کند و آمریکا از خلال آن نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد. پروژه آمریکا در منطقه، رو به افول است و دولت آمریکا پس از همگرایی کشورهای منطقه، ایستادگی و قدرت محور مقاومت و فداکاری ملت‌های این منطقه به اهداف خود نخواهد رسید.

علی دعموش افزود: همگرایی‌ای که امروز بین کشورها و ملت‌های منطقه شاهد آن هستیم، نشان می‌دهد که تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها برای تجزیه و تقسیم ما بر اساس مشکلات فرقه‌ای، نژادی، قومی، حزبی یا سیاسی شکست خورده است و تلاش برای انزوای فلسطین نیز با شکست مواجه شده است، مسئله فلسطین نیز مسئله محور مقاومت است.

وی تأکید کرد: دشمن صهیونیستی بار دیگر در برابر مقاومت ملت فلسطین در جنین شکست خورد.

پیش از این نیز سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که آنچه در جنین رخ داد پیروزی برای مقاومت است، مقاومتی که می‌تواند اراده دشمن را بشکند.

وی اعلام کرد که دشمن به هدف خود که ریشه‌کن کردن مقاومت است، نرسید.

نظامیان رژیم اسرائیل بعد از دو روز یورش به جنین و اردوگاه آن که واکنش منفی افکار عمومی در جهان اسلام و منطقه را در پی داشت، با عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو که منجر به زخمی شدن 10 صهیونیست شد و پاسخ موشکی مقاومت از غزه، به یورش خود پایان داد و نظامیان صهیونیست این منطقه را ترک کردند.

طی دو روز حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنین (12 و 13 تیر) در مجموع 12 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 140 نفر دیگر زخمی شدند که حال حدود 30 نفر از آنان وخیم اعلام شده است.

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات