۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۳۷۵۰۱

لو رفتن کمین ۵۰ نظامی صهیونیست در جِنین بعد از عقب‌نشینی ادعایی

لو رفتن کمین ۵۰ نظامی صهیونیست در جِنین بعد از عقب‌نشینی ادعایی
همزمان با محاصره‌شدن ۵۰ نظامی صهیونیست در ساختمانی در اردوگاه جنین توسط رزمندگان مقاومت، ارتش این رژیم برای نجات آنها بار دیگر به این منطقه یورش برد.

رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از عقب‌نشینی نظامیان رژیم موقت صهیونیستی بعد از ناکامی در عملیات خود، از اردوگاه جِنین در کرانه باختری خبر دادند.

با این حال فقط ساعتی بعد، صدای مجدد انفجار و تیراندازی در این منطقه دوباره به‌گوش رسید.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» گزارش داد که حداقل ۵۰ تکاور و تک‌تیرانداز صهیونیست در ساختمانی در جِنین کمین کرده بودند که محل اختفای آنها لو رفته و اکنون در محاصره رزمندگان مقاومت هستند.

گفته می‌شود ارتش تروریست صهیونیستی نیز بار دیگر در حال بازگشت به جِنین برای نجات اشغالگران محاصره‌شده است و درگیری‌ها بار دیگر آغاز شدند.

خبرنگار شبکه «المیادین» گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از لو رفتن کمین ۵۰ نظامی خود در اردوگاه جِنین، به‌طور عجولانه و دستپاچه در حال بازگشت و ورود به این منطقه است.

همچنین تصاویر منتشرشده از ساختمان محل محاصره ۵۰ تکاور و تک‌تیرانداز صهیونیست در جِنین نشان می‌دهد ارتش اشغالگر در تلاش برای تخلیه آنها است.

طبق گزارش المیادین، رزمندگان مقاومت اما به دلیل اینکه ساختمان محل محاصره بیش از حد در معرض دید و در فضای باز قرار دارد، نمی‌توانند حملات گسترده و شدیدی را انجام دهند.

تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین از بامداد دوشنبه و با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه‌های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز شد و همچنان درگیری‌ها ادامه دارد.

گروه مقاومت «گردان جنین» زیرمجموعه «گردان‌های قدس» شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین نیز گفته «زمان آن فرا رسیده است که تمام سرزمین فلسطین به جهنمی برای اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شود».

این تجاوز علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۱ نفر و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات