۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۳۸۰۳۸
نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

همه باید از میراث ماندگار تبلیغ محافظت کنیم

همه باید از میراث ماندگار تبلیغ محافظت کنیم
نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه همه باید از میراث ماندگار تبلیغ محافظت کنیم، بر لزوم استفاده از ماه محرم برای پرداختن به تبلیغ تأکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعیدی طی گفت و گویی به دیدار طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار حوزویان، حکایت از شناخت کامل ایشان از وضعیت جهان اسلام دارد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با اهمیت دادن به مخاطبان و توجه دادن به محوریت مساجد و هیئات و عمق استراتژیک این مهم، همه را مکلف نمودند تا در مقابل هجمه های اعتقادی و فرهنگی بی توجه نبوده و در این زمینه مسئولیت پذیر باشند.

نائب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اهمیت موضوع خطابه و سخنرانی، خاطرنشان ساخت: تبلیغ دین از این لحاظ مورد تأکید است که به تعمیق بخشیدن معارف در قلوب جوانان منتهی خواهد شد و این همان حفظ روحیه تدین است که زعیم عالیقدر جهان اسلام، مقام معظم رهبری، اولویت تبلیغ را ترجیحا نیاز جامعه دانسته اند و ما باید از این میراث ماندگار محافظت نماییم.

نماینده طلاب و فضلای سبزوار بیان داشت: امید است مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در این برهه حساس با اقتباس از بیانات رهبری و همکاری همگانی حوزویان، رسالت خویش را بیش از گذشته پاس بدارد.

حجت الاسلام سعیدی در پایان گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تمام توان و استفاده از ظرفیت ماه عزای حسینی به استقبال از سخنان رهبر حکیم انقلاب خواهد رفت.

ارسال نظرات