۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۳۸۰۴۳
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

تبلیغ دین وظیفه اولیه هر روحانی است

تبلیغ دین وظیفه اولیه هر روحانی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: در دیدار مقام معظم رهبری با روحانیون، معظم له به اهمیت تبلیغ اشاره داشتند بنابراین تبلیغ دین وظیفه قولی و عملی و اولیه هر روحانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: صراط مستقیم با اخلاص و استقامت دعای واجب مورد درخواست خداوند که با راهبری اولیای الهی و محبت پیامبر اسلام و اهل بیت مطهرش به دست می‌آید.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه مهم شورای نگهبان در کشور، گفت: شورای نگهبان تضمین کننده ادامه حیات اسلامی نظام است و با تایید صلاحیت افراد صالح مومنین و آحاد مردم را به انقلاب و انتخابات امیدوار می‌کند.

حجت الاسلام ساداتی بیان داشت: در دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از طلاب و روحانیون، معظم له به اهمیت تبلیغ اشاره داشتند بنابراین تبلیغ دین وظیفه قولی و عملی و اولیه هر روحانی است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه در آستانه ایام محرم حسینی هستیم، خاطرنشان کرد: مجالس عزای حسینی باید باعث افزایش محبت به اهل بیت علیهم السلام باشد و نیز باید در این مجلس به افزایش ایمان و معرفت دینی مردم توجه شود./1400/

ارسال نظرات