۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۳۸۱۸۴
معاون شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد مطرح کرد؛

تشکیل هسته های مقاومت، مهم‌ترین راه مقابله با توطئه فرهنگی دشمن

تشکیل هسته های مقاومت، مهم‌ترین راه مقابله با توطئه فرهنگی دشمن
خورشیدی با تأکید بر تشکیل هسته های مقاومت در مساجد گفت: تشکیل هسته های مقاومت مهم‌ترین راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مرتضی خورشیدی، ظهر امروز در جلسه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد، به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با مساجد و اهمیت فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبری هسته های مقاومت در مساجد باید تشکیل شود.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تشکیل هسته های مقاومت را مهم‌ترین راه مقابله باتوطئه های فرهنگی دشمنان خواند و افزود: یکی از توطئه های دشمن مساله حجاب است، امروز مساله حجاب و عفاف مورد هجوم دشمنان قراردارد.

خورشیدی عنوان کرد: حجاب و عفاف خاکریز فرهنگی انقلاب است و معرفی زن تراز تمدن اسلامی در جامعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه زن در خانواده و جامعه باید تبیین شود، گفت: این اقدام سبب می شود از سنگری که امروز مورد هجوم دشمنان قرار دارد، صیانت شود.

معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنسان کرد: امروز جبهه ما در عرصه فرهنگ و هنر است وتربیت هنرمندان انقلابی از شاخص های فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

خورشیدی اظهار کرد: برای مقابله با دشمنان باید نگاه تمدنی در فعالیت های مسجد محور تقویت شود و فعالان مساجد با نگاه تمدنی و فعالیت جهادی کاری را رقم بزنید که تاثیر آن جهانی و بر امت اسلامی تاثیرگذار باشد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات