۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۳۸۲۲۷
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خواستار شد؛

لزوم اهتمام مدیریت های استانی حوزه خواهران به امر تبلیغ

لزوم اهتمام مدیریت های استانی حوزه خواهران به امر تبلیغ
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مدیریت‌های استانی و مدیران مدارس نسبت به امر تبلیغ بیش از پیش اهتمام داشته باشند تا در لبیک به ندای رهبری پیشگام باشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز در نشست مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران که به صورت برخط برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر حوزویان با رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر امر تبلیغ در حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: جا دارد مدیریت‌های استانی و مدیران مدارس نسبت به امر تبلیغ بیش از پیش اهتمام داشته باشند تا در لبیک به ندای رهبری پیشگام باشیم.

وی افزود: در این راستا لازم است دغدغه‌های طلاب و اساتید شنیده شده و مورد اهتمام قرار گیرد و اگر جلسات و دوره‌های آموزشی همچون سواد رسانه نیز نیاز است، برگزار شود تا مبلغان با قدرت و توانمندی بیشتر به امر تبلیغ بپردازند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت هیئت امناء در استانها و مدارس اشاره کرد و گفت: همفکری و هماوردی در راستای ارتقاء مدارس و به جایگاه رفیع رساندن حوزه‌های علمیه از مهم‌ترین برنامه ها است که باید مدیران راهبری کنند و از ظرفیت هیئت امناء که ظرفیت خوبی است، در این عرصه بهره‌مند شوند.

وی همچنین اجرا و توسعه برنامه ۵ ساله حوزه های علمیه خواهران را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: این برنامه حتما در دستور کار مدیریت های استانی و مدارس علمیه باشد و با برگزاری جلسات، اگر ابهامی برای برخی در چگونگی اجرای برنامه ها وجود دارد رفع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، بیان داشت: جا دارد از ظرفیت ماه محرم و صفر بهره کافی و وافی را ببریم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنیم.

وی در پایان دایر کردن موکب های حسینی در استان‌ها و شهرهایی که در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی قرار دارند و ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) با رویکرد فرهنگی را مهم برشمرد و افزود: جا دارد مدارس علمیه اهتمام ویژه نسبت به این مهم داشته باشند.

ارسال نظرات