۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۳۸۲۵۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن لرستان:

شورای نگهبان مرکز اساسی و حیاتی نظام است

شورای نگهبان مرکز اساسی و حیاتی نظام است
حجت الاسلام سهرابی با بیان اینکه شورای نگهبان مرکز اساسی و حیاتی نظام است، گفت: بود و نبود شورای نگهبان به منظور بود و نبود نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدهادی سهرابی، ظهر امروز در جمع اعضای شورای نگهبان به مناسبت سالروز تأسیس این شورا در جوار گلزار شهدا گفت: شورای نگهبان از مطمئن ترین دستگاه ها در نظام جمهوری اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: شورای نگهبان عماد ملت است، افزود: شورای نگهبان امین نظام و مردم است و مردم هویت دینی خودشان را به شورای نگهبان سپردند، این شوا موجب اعتماد مردم و آرامش ملت است.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان مانع انحراف حرکت نظام بوده و این حرکت را به سمت چشم انداز و هدف خودش هدایت می کند، آنچه موجب می شود نظام به بیراهه نرود شورای نگهبان است.

حجت الاسلام سهرابی رهبر معظم انقلاب فرمودند: بود و نبود شورای نگهبان به منظور بود و نبود نظام است، ادامه داد: شورای نگهبان از حساس ترین دستگاه ها است و اگر شورای نگهبان نباشد جمهوری اسلامی هم نیست.

وی اظهار کرد: شورای نگهبان مرکز اساسی و حیاتی نظام است و با توجه به جایگاه این نهاد مقدس که مبنای دینی دارد، همواره در دوره های مختلف مورد حمله دشمنان قرار می گیرد.

حجت الاسلام سهرابی یادآور شد: در قرآن 129 بار مساله نظارت بیان شده و نشان می دهد نظارت مساله کلیدی و مهمی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اولین ناظر را خداوند عنوان کرد و گفت: نظارت خداوند بخاطر این است که خطا و گناهان انسان ها کمتر شود.

وی با بیان ویژگی های ناظرین شورای نگهبان خاطرنشان کرد: کسی که به عنوان ناظر انتخاب می شود، باید صادق و اهل وفاداری باشد و  این جایگاه را مورد سوء استفاده قرار ندهد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات