۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۳۸۳۸
شیخ محمد یزبک:

ملت لبنان در برابر تهدیدهای صهیونیستی متحد خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ شیخ محمد یزبک همبستگی ملت لبنان در سانحه هوایی اخیر لبنان را نماد قدرت و توانمندی لبنان دانست و بر اتحاد ملت لبنان در برابر تهدیدهای صهیونیستی تاکید کرد.
يزبك


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد یزبک، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی در شهرک نیحا در شرق لبنان، هبستگی ملت لبنان در سانحه هوایی اخیر لبنان را نشانگر قدرت و توانمندی لبنان دانست و گفت: ملت لبنان به هنگام سختی ها به ویژه در رویارویی با تهدیدهای رژیم صهیونیستی که همچنان ادامه دارد، با یکدیگر متحد می گردند.

شیخ محمد یزبک با اشاره به دسیسه های داخلی و خارجی علیه امنیت و ثبات لبنان، گفت: امیدواریم کسانی که در داخل لبنان، برای تحقق رویاهایشان به وقوع جنگ اسراییل علیه لبنان دل بسته اند و آشوب افکنی می کنند، به راه راست بازگردند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مقاومت ترس و وحشتی از دشمن ندارد، گفت: مقاومت همچنان به راه و وظیفه خود ادامه خواهد داد و سوپاپ اطمینان و ضمانتی برای آینده همه لبنانی ها خواهد بود.

گفتنی است که یک فروند هواپیمای مسافربری اتیوپی با 90 سرنشین از جمله 51 لبنانی صبح دیروز اندکی پس از برخاستن از باند فرودگاه بیروت در سواحل لبنان ناپدید شد.

این هواپیما که از نوع «بوئینگ 737» بود، 5 دقیقه پس از بلندشدن از باند فرودگاه از رادار خارج شد و در آب های مدیترانه در سواحل لبنان سقوط کرد./981/الف

 

ارسال نظرات