۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۳۸۴۵۱
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های لرستان:

سلامت سازمانی، اولویت شوراهای امر به معروف در دستگاه اجرایی باشد

سلامت سازمانی، اولویت شوراهای امر به معروف در دستگاه اجرایی باشد
حجت الاسلام حاتمی از سلامت سازمانی به عنوان یکی از موضوعات اولویت‌دار شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه اجرایی سازمان ها، نهاد ها و مراکز آموزش عالی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگاز خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حبیب حاتمی در اولین روز هفته امر به معروف و نهی از منکر در کارگروه آموزشی دبیران و اعضاء شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان که در شعبه ۲ تامین اجتماعی خرم آباد برگزار شد، گفت: دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند ضمن اینکه خودشان بهترین عامل به مباحث معروف و دوری کننده از مصادیق منکر باشند، بتوانند شورای تشکیل دهنده را فعال واقعی کنند.

مسؤول نهاده نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان لرستان افزود: سلامت سازمانی به عنوان موضوع مهم باید در دستور کار شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه اجرایی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید بتوانند مصادیق منکر و معروف دستگاه‌های خود را شناسایی و با مدیر مربوطه در میان بگذارند تا اقدامات صورت بگیرد و نتیجه آن به سلامت سازی آن دستگاه ختم شود.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به موضوع خانواده محوری اظهار کرد: در راستای سالم سازی دستگاه‌ها یکی از کارهایی که باید صورت بگیرد این است که سلامت عاطفی، احساسی، دینی و مذهبی اعضای خود و مباحث فرهنگی برای خانواده تحت پوشش مجموعه هزینه شود و بتوان در راستای خانواده محوری کارهای فرهنگی به خوبی صورت بگیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات