۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۳۸۴۷۰

اقامه عزاداری امام حسین در دفتر مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی

اقامه عزاداری امام حسین در دفتر مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی
مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین(ع) با حضور آحاد مختلف مردم در حسینیه دفتر مرحوم حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در عصر اولین روز محرم طبق سنت هرسال خیمه عزای امام حسین (ع) در حسینیه دفتر مرحوم حضرت آیت‌الله‌ فاضل لنکرانی (ره) در قم برافراشته شد و آحاد مختلف جامعه، دلباختگان و دلدادگان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در این ماتم و سوگواری شرکت کردند.

تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌سرایی مداحان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد و حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به مدت 12 روز همه‌روزه از ساعت 18 در این حسینیه برپا خواهد بود.

گفتنی است، قدمت برنامه‌های این دفتر در مناسبت‌های شهادت و موالید اهل‌بیت (ع) قریب به نود سال می‌رسد و پایه گذار آن مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالله فاضل لنکرانی (ره) پدر مرجع فقید جهان تشیع حضرت آیت الله حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی(ره) بود. به‌طوری که این مکان پایگاه مردمی دارد و بزرگان دین و حوزه از جمله حضرات مراجع تقلید شیخ عبدالکریم حائری، میرزاجواد آقا ملکی، بروجردی، امام خمینی، مرعشی نجفی، سید محمدرضا گلپایگانی و عارف قزوینی، سیدمصطفی خوانساری و وحیدشبستری در محافل و مجالس آن شرکت می‌کردند.

ارسال نظرات