۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۷۳۸۵۳۶
آیت الله رجبی در توئیتی:

پیشنهاد سیدحسن نصرالله برای اخراج سفیر سوئد مبتنی بر اصول دیپلماسی فعال است

پیشنهاد سیدحسن نصرالله برای اخراج سفیر سوئد مبتنی بر اصول دیپلماسی فعال است
رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پی اهانت مجدد به ساحت قرآن کریم در توئیتی خواستار اخراج سفیر سوئد شد و تصریح کرد: حاکمیت سوئد باید هزینه سبک‌سری‌هایش را بدهد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود رجبی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پی اهانت مجدد به ساحت قرآن کریم، خواستار اخراج سفیر سوئد شد و در توییتی در پی سخنان سیدحسن نصرالله نوشت: پیشنهاد حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسن نصرالله برای اخراج سفیر سوئد کاری درست، عقلانی و مبتنی بر اصول دیپلماسی فعال است. حاکمیت سوئد باید هزینه سبک‌سری‌هایش را بدهد. از طرف دیگر امت اسلامی نیز باید نشان دهد که قرآن مهم‌ترین و مقدس‌ترین دارایی مشترک شان است.

گفتنی است، سید حسن نصرالله با محکوم کردن جسارت به قرآن کریم، تاکید کرده بود که ملتهای مسلمان باید از دولتهای خود بخواهند که سفرای سوئد در این کشورها را اخراج کرده و خودشان نیز پس از نماز جمعه، تحصن کنند؛ لذا دولت لبنان باید سفیر سوئد را در اعتراض به هتک حرمت به مقدسات مسلمانان اخراج کند.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه هر مسلمانی باید به مسئولیت خود در قبال امت اسلامی عمل کند، خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که موساد در پس این فتنه قرار دارد. اگر کشورهای اسلامی، سوئد را تحریم کنند، مسئله اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی هم حل خواهد شد.

ارسال نظرات