۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۳۸۵۵۱
تشکل‌های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای خواستار شد؛

مواجهه‌ بازدارنده و جرم انگاری توهین به ادیان الهی توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد

مواجهه‌ بازدارنده و جرم انگاری توهین به ادیان الهی توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد
تشکل های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن محکومیت قرآن سوزی در سوئد خواستار مواجهه‌ جدی، قاطعانه، بازدارنده و جرم انگاری توهین به ادیان الهی توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تشکل های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در بیانیه ای حمایت دولت سوئد از توهین به مقدسات اسلامی و قرآن سوزی را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر شاهد حرکتی سخیف توسط دولت رسوای سوئد بودیم، که باعث انزجار آزادی خواهان عالم شد، و با نمایشی پوشالی آزادی بیان را به نمایش گذاشت.

امروز نه تنها به یک کتاب آسمانی جسارت شده، بلکه در این اتفاق قلب پیروان همه ادیان الهی به درد و رنج آمده است.

این حرکت دور از انسانیت، مطمعنا از ناحیه همه ادیان الهی بی پاسخ نخواهد ماند و همه ی وجدان های بیدار را به پاسخی محکم، به این حرکت ننگین دعوت خواهد کرد و ان شاء الله باعث اتحاد بیش از پیش امت اسلامی و سایر ادیان الهی و استقبال عمیق‌تر آزادی خواهان سراسر جهان، به قرآن کریم خواهد شد.

امروز چشم بستن بر این اقدامات شنیع، از ناحیه همه دولت ها، ادیان،  اشخاص و.... به معنای همدستی با آن است.

بدون شک جریاناتی که پشت این افراد می ایستند یا به آنها اجازه می دهند و آنها را به ادامه اعمالشان سوق می دهند، مستقیم یا غیرمستقیم، پیامدهای منفی ناشی از آن را متحمل خواهند شد.

علیرغم توطئه‌های بی پایان جبهه‌ مستاصل، درمانده و خفت بار استکبار، دریای خروشان معارف الهی و تلالوی روزافزون اسلام عزیز عالم گیر خواهد شد.

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (سوره الصف آیه ۸)

می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

تشکل ها و گروه های حوزه‌های علمیه ضمن اعلام انزجار و محکومیت شدید این حرکت شیطانی و مذبوحانه، و حمایت از آزادی خواهان واقعی در سراسر عالم در قبال این گونه اقدامات شیطنت آمیز، خواستار مواجهه‌ جدی، قاطعانه، بازدارنده و جرم انگاری توهین به ادیان الهی توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد می باشد.

تشکل های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه

ارسال نظرات