۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۳۸۶۸۴
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

هیئت‌ها؛ فرصت بسیار بزرگی برای جذب جوانان

هیئت‌ها؛ فرصت بسیار بزرگی برای جذب جوانان
حجت‌الاسلام تلخابی با بیان اینکه بحمدالله اکثریت عزاداران جوان هستند گفت: این هیئت‌ها فرصت بسیار بزرگی برای جذب جوانان هستند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجید تلخابی با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) و در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: بحمدالله شور و حال و هوای خاصی هر ساله در ایام محرم در کشور ما ایجاد می شود.

هیئت‌ها؛ فرصت بسیار بزرگی برای جذب جوانان

وی با اشاره به حضور گسترده جمعیت در هیئت خادم الرضا(ع) افزود: اکثریت عزاداران هیئت جوان هستند و این همه جمعیت با سلایق مختلف و این جوانان را شاید جای دیگر نشود پیدایشان کرد.


حجت‌الاسلام تلخابی ادامه داد: این جلسات با معنویت یک فرصت بسیار بزرگی است و امیدواریم که خداوند روز به روز رونق و حال و هوای بیشتر به همه هیئتها بویژه هیئت خادم الرضا(ع) بدهد تا بیشتر بتوانند باعث هدایت جوان های ما بشوند.


نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی در خصوص علت استقبال جوانان از هیئت ها خاطرنشان کرد: این علاقه از محرم امام حسین (ع) و اخلاص هیئت ها نشأت می گیرد که بحمدالله روز به روز هم بیشتر می شود.

ارسال نظرات