۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۷۳۸۷۶۸
مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر:

شعرای آئینی درکنار هیأت های مذهبی از نفوذ دشمن در ارزش ها جلوگیری کنند

شعرای آئینی درکنار هیأت های مذهبی از نفوذ دشمن در ارزش ها جلوگیری کنند
فلاحی نیا با بیان اینکه شاعران آئینی نقشی تاثیر گذار در ماندگاری ادبیات عاشورا دارند، گفت: شعرای آئینی درکنار مداحان وهیأت های مذهبی از نفوذ دشمن در ارزش ها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سرکار خانم آرزو فلاحی نیا، ظهرامروز، در نشست عاشورایی شاعران آئینی و مداحان با بیان اینکه هرچیزی درقالب هنر باشد ماندگاری بیشتری دارد،  درصورتی که هنر با جهت ایمان باشد، گفت: شعرآئینی ترکیبی از شعر وآئین است که باید ترجمان ارزش های دینی و برگرفته از پشتوانه های محکم تاریخی باشد.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر افزود: شاعران آئینی و بصیر ما نقشی تاثیر گذار در ماندگاری ادبیات عاشورا دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن رخنه نامحسوس بدون اجبار واکراه در عقاید و ارزش ها، جایگزین کردن ضد ارزش بجای ارزش و تزریق فرهنگ سکولار در جامعه است، عنوان کرد: دشمن بدنبال این است مباحث را با روایت و مهندسی افکار خود تفسیر کند و اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی بدنبال جدایی دین از سیاست وسکولاریزم کردن مناسبت‌های دینی است.

فلاحی نیا اظهارکرد: بنابراین باید با دشمن شناسی وتعامل با مراکز دینی حوزه های علمیه قلم، بیان و آثار آنها درخدمت اسلام وانقلاب باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شعرای آئینی ما از محتوا صیانت و درکنار مداحان وهیأت های مذهبی از نفوذ دشمن در ارزش ها جلوگیری کنند.

فلاحی نیا با بیان اینکه هر مدرسه ای، استادی، کتابی و شعری موفق است که درخدمت اسلام و انقلاب باشد، عنوان داشت: وقتی عکس العمل غرب ایستادگی درمقابل قرآن کریم است، این موفقیت اسلام و موفقیت کشور که ظرف حکومت الله است را نشان می دهد.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر بیان داشت: افتخار ما این است شاعران آئینی ولایی و انقلابی  با بصیرت حسینی درتولید محتوای  غنی، زیبا و اثرگذار در خدمت اسلام و انقلاب هستند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات