۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۳۸۵۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اولویت باید با حفظ حجاب، حیا، عفت و پاک‌دامنی باشد

اولویت باید با حفظ حجاب، حیا، عفت و پاک‌دامنی باشد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اولویت دشمن هنجارشکنی و گسترش بی‌حجابی و بی‌عفتی در جمعه اسلامی است، گفت: اولویت ما باید حفظ حجاب، حیا، عفت و پاک‌دامنی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با گرامیداشت سالروز اقامه نماز جمعه، گفت: حدود ۹۰۰ پایگاه نمازجمعه در کشور وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: قرآن کریم، معجزه پیامبر اسلام و سند حقانیت دین مقدس اسلام بوده و در مکتب اسلام توهین به کتاب‌ها و انبیا آسمانی نهی شده است.

وی با بیان اینکه قرآن چراغی فروزان برای هدایت بشر است، خاطرنشان کرد: امروز موجب بازگشت به اسلام و معنویت روبه‌افزایش است.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به اتفاقی که در کشور سوئد به وقوع پیوست و آتش‌زدن قرآن مجید با حمایت پلیس سوئد گفت: این اقدام اهانت به همه ادیان آسمانی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در روز ۳۰ تیر ۱۳۳۱ که دکتر محمد مصدق را مجبور کرده بودند، استعفا بدهد، با حمایت مرحوم آیت‌الله کاشانی و فداییان اسلام، دوباره بر سرکار آمد، ولی اعتماد به‌نظام سلطه و غرب کودتای ۲۸ مرداد را رقم زد.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: برت ۳۰ تیر ۱۳۳۱ برای همه ما این است که هر دولتی باید تکیه‌اش به مردمش باشد، مردم متدینی که آماده جان‌نثاری و فداکاری هستند.

وی ادامه داد: عبرت دیگر این امر به این است که کسی که جاسوسی کند و از دشمنان این ملت پول بگیرد و علیه این ملت اقدام کند سرانجامش، سرانجامی شوم و فلاکت خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه امروز رزمندگان اسلام جز محبوب‌ترین انسان‌های روی زمین و منافقین تبهکار جز پلیدترین انسان‌های روزی زمین در نزد ملت ایران هستند.

مسؤولان از استخدام‌های بی‌ضابطه دوری کنند

وی در ادامه با بیان اینکه  بارها در این سخنگاه بر جذب نیروی با ضابطه تأکید کرده‌ام، گفت: هر کسی از اینکه جوانی به کار مشغول شود، مسرور می‌شود، باید از استخدام بی ضابطه که افکار عمومی را خدشه دار می کند دوری شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اخیراً از مرکز ۱۷ نفر سهمیه به استان لرستان اختصاص داده‌اند تا جذب یکی از دستگاه‌های اداری شوند، گفت: این سازمان هم بدون اطلاع‌رسانی عمومی اسامی را تهیه کرده، البته سازمان بازرسی و دیگر دستگاه‌های مرتبط هم ورود پیدا کرده‌اند و این اقدام را متوقف کرده‌اند.

حجاب یک مسئله شرعی و قانونی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه حجاب یک مسئله شرعی و قانونی است و ابعاد گسترده اجتماعی دارد، عنوان کرد: حجاب ضامن سلامت فرد، خانواده و جامعه است.

وی گفت: هنجارشکنی و گسترش بی‌حجابی و بی‌عفتی اولویت دشمن است، پس باید اولویت ما هم حفظ حجاب، حیا، عفت و پاک‌دامنی باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات