۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۳۷۲۲۳
مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری لرستان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در لرستان

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در لرستان
ولی پور از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در لرستان خبر داد و گفت: حوزه‌های‌علمیه‌ خواهران‌ در این نمایشگاه با ارائه مشاوره ‌مذهبی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فریبا ولی پور، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی‌های بانوان استان لرستان که با حضور خواهران حوزه علمیه برگزار شد، گفت: از مهم ترین مقوله‌های ایجاد امنیت اجتماعی حفظ و ترویج عفاف وحجاب است.

مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری لرستان با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام به رعایت حجاب و عفاف تاکید فراوان شده است، افزود: توجه به این موضوع بیانگر حفظ ارزش های دینی و کرامت انسانی است.

وی از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در خرم آباد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 21 تیر به مدت یک هفته برپا خواهد شد و محصولات فرهنگی و البسه اسلامی ارائه می شود.

ولی پور با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی متولی امر عفاف وحجاب موظف هستند با بررسی و نظارت نسبت به عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب زمینه خرید توسط شهروندان را فراهم کنند، عنوان کرد: به منظور حمایت گروه‌های مردمی و بانوان سرپرست خانوار غرفه های نمایشگاه با همکاری شهرداری بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات