۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۳۸۸۸۵

اجرای پویش «من به قرآن عشق می‌ورزم» در قم

اجرای پویش «من به قرآن عشق می‌ورزم» در قم
پویش «من به قرآن عشق می‌ورزم» به همت طلاب و روحانیون بسیجی قم با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پویش «من به قرآن عشق می‌ورزم» به همت طلاب و روحانیون بسیجی قم غروب روز چهارشنبه همزمان با شب تاسوعای حسینی در مجاورت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

در این پویش جمعی از طلاب خواهر و برادر سازمان بسیج طلاب با حضور در اطراف خیابان شهید منتظری با در دست داشتن کتاب شریف قرآن کریم ،پلاکارد‌ها و تصاویری از امام و رهبری و حاج قاسم سلیمانی اهانت به ساحت کلام الله مجید را به شدت محکوم کردند.

در پایان این مراسم همچنین طوماری در کنار ایستگاه صلواتی نصب شده و به امضای طلاب و روحانیون بسیجی و نیز عموم شهروندان قمی رسید که در آن تصریح شده بود: "اهانت گستاخانه و بی شرمانه برخی انسان نما‌های غربی از جمله در کشور سوئد علیه مقدسات قرآنی به ویژه ساحت نورانی قرآن کریم که با حمایت استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفته قطعاً بیانگر نگرانی استکبار از دین مبین اسلام و کتاب محفوظ این دین یعنی قرآن مجید است. ما طلاب و روحانیون بسیجی این اقدام توهین‌آمیز و بی‌شرمانه هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم نموده و به همه جهانیان اعلام می‌داریم که خط قرمز ما قرآن و ولایت است. "

در ادامه این طومار همچنین تأکید شده بود که ما طلاب بسیجی از دستگاه قضایی کشور و مسئولان وزارت امور خارجه خواستار قاطعیت انقلابی در برخورد با هتاکان و به خصوص دولت‌های غربی همچون سوئد هستیم و می‌خواهیم که ضمن تعطیلی سفارت این کشور در تهران، این مکان به مرکز نشر معارف قرآنی تبدیل شود.

در این برنامه نمادین، ضمن پذیرایی از عزاداران حسینی و عموم مردم با شربت، هدایای فرهنگی و شاخه‌های گل نیز به رهگذران و نیز خودرو‌های عبوری تقدیم شد.

ارسال نظرات