۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۷۳۹۰۳۸

دستور رئیس‌جمهور برای آماده‌سازی سریع اراضی نهضت ملی مسکن

دستور رئیس‌جمهور برای آماده‌سازی سریع اراضی نهضت ملی مسکن
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت: رئیس‌جمهور دستور آماده‌سازی سریع اراضی تامین‌شده برای ساخت مسکن و توسعه خدمات زیربنایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جلسه امروز شورای عالی مسکن صادر کرد.

هادی عباسی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی مسکن در روز جاری، اظهار داشت: یکی از مصوبات این جلسه دستور مجدد رئیس‌جمهور مبنی بر اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار با محوریت کاهش نرخ سود تسهیلات ساخت مسکن در نهضت ملی بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه جلسه قبلی شورای پول و اعتبار در 17 تیر‌ برگزار شده بود، گفت: در این جلسه مقرر شد نرخ تسهیلات ساخت مسکن از 23 درصد به 18 درصد کاهش پیدا کند و رئیس جمهور نیز خواستار ابلاغ سریع این مصوبه شد.

دستور رئیس‌جمهور برای آماده‌سازی سریع اراضی نهضت ملی مسکن

تاکید رئیس‌جمهور بر آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن

وی افزود: از دیگر نکاتی که در جلسه امروز شورای عالی مسکن مطرح شد، موضوع تامین زمین بود، رئیس جمهور دستور آماده‌سازی سریع اراضی تامین‌شده برای ساخت مسکن و توسعه خدمات زیربنایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جلسه امروز صادر کرد.

تامین بودجه خدمات زیربنایی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از دیگر نکات مطرح‌شده در این جلسه گزارش دو استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان در ارتباط با آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن، بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی اهتمام خود برای تامین بودجه توسعه خدمات زیربنایی در اراضی تامین‌شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستور کار قرار داده و دستور رئیس جمهور مبنی بر تامین زمین با جدیت دنبال می‌شود.

ارسال نظرات