۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۳۹۰۶۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

امسال عزای حسینی در فارس رنگ و بوی قرآنی گرفت

امسال عزای حسینی در فارس رنگ و بوی قرآنی گرفت
حجت الاسلام قانع گفت: با توجه به اهانت به ساحت قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک امسال مراسم ایام محرم متفاوت با سالهای دیگر انجام شد و عزای حسینی رنگ و بوی قرآنی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام حسن قانع مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن اشاره به حضور تشکل های قرآنی در عزاداری های دهه اول محرم گفت: در پی هتک حرمت به ساحت قرآن کریم ،تشکل های قرآنی مردمی استان فارس در کنار هیئات مذهبی، بقا متبرکه، مساجد، حسینه ها و تکایای عزای سالار شهیدان حضور داشته و مراسم عزاداری برپا نموده اند.

وی افزود: با توجه به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک امسال مراسم ایام محرم متفاوت با سالهای دیگر انجام شد و عزای حسینی رنگ و بوی قرآنی داشت.

حجت الاسلام قانع برنامه های اجرا شده در تشکل های قرآنی مردمی استان را تشریح نمود و گفت: مشارکت در پویش ملی “لبیک یا قرآن” و تلاوت سوره مسد در شب عاشورا ، مشارکت در پویش استانی “ملت امام حسین،رهروان قرآن” و حضور گسترده در مصلاهای نماز جمعه در روز عاشورا، نوحه سرایی با اشعار قرآنی طی شبهایی که مراسم سوگواری در تشکل های قرآنی مردمی انجام می شد با برافراشته کردن قرآن بر سر از جمله برنامه های صورت گرفته بود.

ارسال نظرات