۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۳۹۱۱۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

همه نیازمند شور و شعور حسینی هستیم

همه نیازمند شور و شعور حسینی هستیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: همه ما نیازمند شور و شعور حسینی هستیم زیرا امام حسین(ع) با بصیرت خویش نهضت عاشورا را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از حوزویان کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام محرم در سخنانی اظهار داشت: امام حسین علیه السلام مظهر ظلم ستیز و آزادگی در نزد هم جهانیان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: حرکت امام حسین علیه السلام آغازی بر ایجاد مکتب‌های آزادی‌خواهانه در اسلام و دیگر نقاط جهان شده است و امروز به عینه شاهد این امر می‌باشیم.

این عالم برجسته کرمانشاهی افزود: امروز همه ما نیازمند شور و شعور حسینی هستیم زیرا امام حسین علیه السلام با بصیرت خویش نهضت عاشورا را آفریدند، نهضتی که برای همه ما سرشار از درس‌های بزرگ و بویژه درس آزادگی و حریت است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با تأکید براینکه در مکتب امام حسین(ع) ظلم و ذلت محلی از اعراب ندارد، عنوان کرد: باید نهضت امام حسین(ع) به درستی برای جامعه بویژه نسل جوان ما تبیین شود.

امام جمعه موقت کرمنشاه در ادامه سخنان خود، بیان داشت: باید نگاه ما، نگاه حسینی باشد نباید امام و ولی زمان خویش را هرگز تنها بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تنها گذاشتن ولی زمان خویش می‌تواند کربلایی دیگر رقم بزند، بنابراین حرکت در خط ولایت فقیه برای همه ما از واجبات می‌باشد./1400/

ارسال نظرات