۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۳۹۱۸۳
ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس:

با برخورد بازدارنده و قاطعانه از تکرار هنجارشکنی ها جلوگیری شود

با برخورد بازدارنده و قاطعانه از تکرار هنجارشکنی ها جلوگیری شود
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس پیرو اتفاق اخیر در باغ نارنجستان شیراز و ضرب و شتم یک بانوی محجبه به دلیل امر به معروف، بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس پیرو اتفاق اخیر در باغ موزه نارنجستان قوام شیراز و ضرب و شتم یک بانوی محجبه به دلیل امر به معروف، بیانیه صادر کرد.

با سلام و عرض احترام محضر مردم شهید پرور استان فارس و شهر شیراز

در پی بی حرمتی و ضرب و شتم مظلومانه بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر، ستاد امر به معروف و نهی  از منکر در ایفای تکلیف شرعی و اجرای وظیفه قانونی وفق مواد 4، 9 و بند 10 ماده 16 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مصوب سال 1394 نسبت به حمایت همه جانبه از اقدامات قانونی آمران و ناهیان و پیگیری این پرونده در مراحل رسیدگی در دستگاه قضایی تا صدور نهایی و برخورد قاطع با هتاکان قانون شکن اقدام می نماید.

همچنین همگام با مطالبه به حق مردم انقلابی، انتظار می رود اولاً قضات و مسئولین دستگاه قضایی با تسریع در صدور رأی قاطعانه و بازدارنده نسبت به مجرمین و ثانیاً مقام عالی استان، استاندار محترم با برخورد قانونی نسبت به مسئولین ارشد مجموعه های دولتی که با ترک فعل، کم کاری و مسامحه موجبات بروز این گونه حوادث را فراهم نموده اند، از تکرار این هنجارشکنی ها در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام پیشگیری نمایند.

والعاقبة للمتقین

ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس

ارسال نظرات