۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۳۹۱۹۱
رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور خبر داد؛

اجرای طرح حفظ آیات موضوعی و پرکاربرد قرآن

اجرای طرح حفظ آیات موضوعی و پرکاربرد قرآن
اصفهان – حجت الاسلام تقی زاده از اجرای طرح حفظ آیات موضوعی و پرکاربرد قرآن برای استفاده معرفتی آحاد جامعه در قالب طرح‌های مختلف خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی تقی زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و طرح‌های سازمان دارالقرآن کریم، گفت: نگاه رهبرمعظم انقلاب به اهالی قرآن نگاه جامعی است.

وی افزود: براساس پژوهش‌های انجام شده یکی از حلقه‌های مفقوده در میان جامعه قرآنی موضوع تدبر در قرآن و تلاوت تدبری قرآن کریم است.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور از اجرای طرح حفظ آیات موضوعی و پرکاربرد قرآن برای استفاده معرفتی آحاد جامعه در قالب طرح‌های مختلف خبر داد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان نیز گفت: رهبر معظم انقلاب جایگاه ویژه‌ای را برای شهرستان قائل است که این جایگاه در حکم انتصاب نماینده ولی فقیه بصورت مستقیم از سوی امامین انقلاب در این منطقه مشخص است.

وی با اشاره به قدمت شهرستان کاشان به عنوان مهد قرآن اظهار داشت: شهرستان کاشان شخصیت‌های برجسته قرآنی رادر دامان خود تربیت کرده است و امروز نیز نقش عربی‌ها و مؤسسه جامعه القرآن کاشان در این شهرستان نقش برجسته‌ای است.

شایان ذکر است، در این دیدار برخی از اساتید و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان کاشان انتظارات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام علی تقی‌زاده رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور ضمن بازدید از مؤسسه نور علی نور و خانه قرآن شهری سردار دل‌ها و اساتید و فعالان قرآنی شهرستان کاشان مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری وروستایی با حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات