۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۳۹۴۵۹
در آستانه روز خبرنگار انجام شد؛

بازدید رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب از خبرگزاری رسا + فیلم

بازدید رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب از خبرگزاری رسا + فیلم
هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در آستانه روز خبرنگار از خبرگزاری رسا بازدید به کرده و در جریان اقدامات و فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب به همراه اعضای هئیت رئیسه این مجمع در آستانه روز خبرنگار در خبرگزاری رسا حضور یافت و از قسمت های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر، به عنوان رئیس، حجت الاسلام سید فضل الله موسوی، به عنوان نایب رئیس اول، حجت الاسلام سعیدی، نایب رئیس دوم، حجت الاسلام نجاتی زاده منشی اول و حجت الاسلام گرمابی، به عنوان منشی دوم مجمع نمایندگان طلاب در جریان این دیدار از بخش های مختلف خبرگزاری رسا بازدید کردند و با فعالیت ها و اقدامات بخش های مختلف این رسانه حوزوی آشنا شدند.

تعداد بازدید : 2

سردبیر و دبیران خبرگزاری رسا نیز در جریان این بازدید به ارائه گزارش هایی از بخش های مربوطه خود پرداختند که مورد توجه رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب قرار گرفت.

در ادامه نشستی با حضور مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا در سالن جلسات این رسانه حوزوی برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در این نشست ضمن تجلیل از اقدامات خبرگزاری رسا در عرصه های مختلف، به تبیین ویژگی های رسانه دینی پرداخت.

وی در ادامه از آمادگی مجمع نمایندگان طلاب برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با خبرگزاری رسا خبر داد و به زمینه های مختلف این همکاری اشاره کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات خود راجع به مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه پرداخت.

بازدید هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب از خبرگزاری رسا

بازدید رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب از خبرگزاری رسا

 

ارسال نظرات