۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۵۵۰
حجت‌الاسلام ملک‌زاده در گفت‌وگو با رسا:

خبرنگار تراز انقلاب پاسخگوی شبهات است

خبرنگار تراز انقلاب پاسخگوی شبهات است
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خبرنگار تراز انقلاب را پاسخگوی شبهات دانست و گفت: خبرگزاری رسا در سال گذشته نمره قابل قبولی را کسب کرده است.

حجت الاسلام محمد ملک‌زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک روز خبرنگار، درباره خبرنگار تراز نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: یک خبرنگار تراز انقلاب اسلامی باید انقلابی باشد؛ مهمترین شاخص آن که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تأکید داشتند این است که این خبرنگار در قلم، گفتار و بیان خود صادق باشد؛ و تمام اهتمام او دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی درباره رفتار و نوع عملکرد خبرنگار تراز انقلاب اسلامی ابراز داشت: باید تمام تلاش خبرنگار تراز انقلاب این باشد که علاوه بر اینکه خود شبهه ایجاد نمی‌کند، به شبهات علیه دین و نظام اسلامی پاسخ دهد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: قلم بسیار حائز اهمیت است؛ رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) بارها و بارها تأکید کردند که ما باید قلم‌های مسموم را بشکنیم و قلم‌های باعث رشد و ارتقاء بینش فکری و دینی مردم را تقویت کنیم؛ خبرنگار انقلابی هم باید در این فضا و بستر حرکت کند.

وی درباره فعالیت خبرگزاری رسا در سال گذشته گفت: خبرگزاری رسا خیلی خوب عمل کرده است؛ شبهات زیادی را ورود کرده و پاسخگو بوده است؛ تحلیل‌های ارائه شده از این خبرگزاری نیز جای تأمل و خوب بوده است.

حجت‌الاسلام ملک‌زاده در پیشنهادی برای ارتقای بیشتر خبرگزاری رسا در زمینه فعالیت های خود ابراز داشت: از افراد دغدغه‌مند در عرصه دین و نظام اسلامی بیشتر استفاده شود و خبرگزاری رسا سخن ایشان را بیشتر منعکس کند و باعث انعکاس دیدگاه این دغدغه‌مندان در رسانه‌های دیگر باشد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به خبرگزاری رسا در سال گذشته نمره قابل قبول داد و افزود: باید هماهنگی این خبرگزاری با کارشناسان، صاحب‌نظران و مراکز علمی و دینی بیشتر باشد، که البته تا الان خوب بوده است اما اگر قوی‌تر شود، می‌تواند به ارتقاء این خبرگزاری کمک کند.

ارسال نظرات