۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۳۹۶۹۱
منشی دوم مجمع نمایندگان طلاب:

فعالیت های مجمع نمایندگان به طلاب شناسانده شود

فعالیت های مجمع نمایندگان به طلاب شناسانده شود
حجت الاسلام گرمابی بر لزوم بیان فعالیت های مجمع نمایندگان به طلاب و روحانیون تأکید کرد و گفت: طلاب باید با فعالیت های این مجمع آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام گرمابی، منشی دوم مجمع نمایندگان طلاب در جریان بازدید از خبرگزاری رسا، گفت: برای انجام خدمت رسانی بهتر به طلاب حوزه های علمیه لازم است که نمایندگان مجمع به طلاب شناشانده شوند و طلاب در جریان کارهای که مجمع کرده است، قرار بگیرند.

منشی دوم مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه از کل فعالیت های دوره هفتم گزارشی تهیه شده است، ابراز کرد: مایل هستیم که خبرگزاری رسا از دوره هشتم نمایندگان مجمع طلاب تهیه کند تا مسئولین و طلاب با کارهای که در این دوره صورت گرفته است آشنا شوند و ما را در زمینه خدمت بیشتر به طلاب یاری کنند.

حجت الاسلام گرمابی با اشاره به اینکه طلاب جوانی که تازه به حوزه می آیند مورد شبهه و سوالات بیشتری قرار می گیرند، گفت: توجه ویژه به طلاب مقدمات و سطوح پایین حوزه باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا طلاب سطوح بالاتر شبهات کمتری برای آنهای پیش می آید و  تحلیل درست و دقیق تری نسبت به مسائل دارند.

ارسال نظرات