۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۳۹۶۶۲
نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

افزایش انگیزه و بهبود معیشت طلاب، دو وظیفه اصلی مجمع نمایندگان است

افزایش انگیزه و بهبود معیشت طلاب، دو وظیفه اصلی مجمع نمایندگان است
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در دوره جدید مجمع طلاب کارهای قابل تحسینی صورت گرفته است، گفت: افزایش انگیزه و بهبود معیشت دو وظیفه اصلی مجمع است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام سید فضل الله موسوی، نایب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب در جریان بازدید از خبرگزاری رسا داشت، با اشاره به اینکه در دوره جدید مجمع کارهای قابل تحسینی صورت گرفته است، از تلاش این مجمع برای تعامل با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خبر داد.

نایب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه کارهای خوبی در مجمع نسبت به افزایش انگیزه و بهبود معیشت طلاب صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: افزایش انگیزه و بهبود معیشت دو وظیفه اصلی مجمع است و نمایندگان طلاب در زمینه خدمت رسانی به طلاب کم کاری نداشته اند و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات طلاب به کار برده اند.

وی ضمن تاکید به اینکه خبرگزاری رسا نقاط مثبت و قوت زیادی دارد، ابراز کرد: باید نقاط ضعف را هم دید تا برای برطرف کردن آنها تلاش شود؛ باتوجه به اینکه انتخابات مجلس را پیش رو داریم، هنوز آن شور و نشاطی که مد نظر است در جامعه محقق نشده است و لازم است که رسانه ها مخصوصا خبرگزاری رسا در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات