۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۳۹۷۳۹
استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای ایجاد دیوار بی اعتمادی بین نظام و ملت

تلاش دشمن برای ایجاد دیوار بی اعتمادی بین نظام و ملت
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: پررنگ کردن مشکلات دیگر دسیسه های دشمن برای ایجاد دیوار بی اعتمادی بین نظام و ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از همان سال های پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان استقلال این ملت لحظه ای آرام ننشسته اند به گونه ای که هر روز شاهد توطئه ای جدید توسط آنان هستیم.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: امروز این توطئه ها زمانی در قالب جنگ سخت و نظامی بود جای خود را به توطئه های نرم و جنگ ترکیبی داده است، لذا می طلبد که در این باره بسیار هوشیارانه عمل کنیم.

این استاد حوزه ادامه داد: اولین کاری که دشمنان در این روزها سرمایه گذاری بزرگی روی آن انجام داده است، استحاله آرمان انقلاب و این نظام اسلامی است، دشمن می کوشد که مدیریت اندیشه نسل جوان و نوجوان کشور را در دستان خود بگیرد تا بتواند بهتر، سریعتر و آسان‌تر برنامه های تفرقه افکنانه خود را پیاده کند.

حجت الاسلام رضوانی زاده یادآور شد: از سوی دیگر دشمن به دنبال ایجاد شکاف قومیتی و مذهبی در کشور است و برای این برنامه خود از عناصر خودفروخته داخلی و خارجی بهره می برد، بنابراین باید برای تقابل با این توطئه دشمنان، اول جنس و نوع توطئه دشمن را باید به خوبی بشناسیم و سپس برای خنثی کردن آن چاره اندیشی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پررنگ کردن مشکلات و کاستی ها و در مقابل تلاش برای کم فروغ نشان دادن خدمات این نظام به مردم از دیگر دسیسه های دشمنان برای ایجاد دیوار بی اعتمادی بین نظام و ملت است.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود یادآور شد: ملت ایران باید امروز بیشتر از هر  گذشته هوشیار باشد، زیرا دشمن با اصل این نظام سر عداوت دارد و برای او هیچ فرقی نمی کند که ایرانی از چه دین و مذهب و فرهنگی می باشد، بلکه اصل دشمنی معاندان با ارکان این نظام و مملکت است./1400/

ارسال نظرات