۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۷۳۹۸۱
مهندس باهنر:

رهبری نقشه راه اصولگرایان را روشن کردند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین کشور بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: ما باید با همدلی و وحدت کارهای جاری کشور را به پیش ببریم و نباید در زمینی که دشمن برای ما تعیین کرده بازی کنیم.
محمد رضا باهنر

 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهندس محمدرضا باهنر نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی عصر پنج شنبه در دیدار اعضای جامعه اسلامی مهندسین با هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به شرایط کنونی کشور اظهار داشت: حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری هر چند هزینه هایی به نظام وارد کرد اما باعث بصیرت و هوشیاری همه جانبه مردم شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این اتفاقات برخی از خواص به درستی به وظایف خود عمل نکردند برخی دیگر نیز دیر اعلام موضع کردند و برخی ها نیز از رهبری جلو افتادند.

این فعال سیاسی بیان داشت: متاسفانه با وقوع این اتفاقات تلخ و ناگوار همه ما از برنامه های روزمره خود بازماندیم و در میدانی که دشمن برای ما تعیین کرده بود بازی کردیم و در آینده متوجه خواهیم شد که چه هزینه ای این اتفاقات به ما وارد کرده است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین کشور در ادامه گزارشی از سابقه فعالیت این تشکل سیاسی ارائه کرد و گفت: جامعه اسلامی مهندسین کشور بیست سال قبل با تلاش برخی از دلسوزان شکل گرفت و تاکنون نیز سعی کرده است همواره بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و علما و مراجع تقلید عمل کند.

وی بیان داشت:این تشکل نیروهای متعهد و خوبی در دولت، مجلس و دیگر دستگاه های مهم کشور داشته و دارد و همواره سعی کرده است علاوه بر نظارت به نقد و بررسی سازنده و منصفانه مسائل بپردازد

این فعال سیاسی بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: ما باید با همدلی و وحدت کارهای جاری کشور را به پیش ببریم و نباید در زمینی که دشمن برای ما تعیین کرده بازی کنیم.

باهنر در ادامه با اشاره به تصویب طرح هدفمند کردن یارانه ها در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح یک طرح بسیار خوب و مفید است منتهی  شیوه اجرای آن بسیار مهم می باشد  و باید در اجرای آن نهایت دقت بکار گرفته شود تا آسیبی به اقشار مختلف وارد نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی سعی کرده است اختیارات لازم را در اجرای این طرح به دولت بدهد تا آنها بتوانند با داشتن بنیه قانونی نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در سالروز 19 دیماه با مردم قم تصریح کرد: معظم له در این دیدار نقشه راه اصولگرایان را روشن کردند و نکات بسیار مهم و با محتوایی را مطرح کردند و ضرورت دارد همه ما به سخنان حکیمانه ایشان توجه کنیم. /924/پ202/ص

 

ارسال نظرات