۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۳۹۸۹۵
قالیباف:

دستگاه قضا مرتکبان و مسببان حمله تروریستی شاهچراغ را با قید فوریت مجازات کند

دستگاه قضا مرتکبان و مسببان حمله تروریستی شاهچراغ را با قید فوریت مجازات کند
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) تصریح کرد: ملت مومن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند همچون گذشته مرتکبان جنایت دردناک شاهچراغ و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برسانند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز نشست علنی امروز ضمن محکوم کردن حمله تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)، گفت: در ابتدا حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام را که منجر به شهادت یک نفر و مجروحیت جمعی از خادمان و هموطنان در این بارگاه منور شد را شدید محکوم می کنم و برای شهید این حادثه رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروهان شفای عاجل مسئلت دارم.

قالیباف ادامه داد: ناامن سازی کشور و بر هم زدن آرامش مردم مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته های اخیر شدت گرفته است و با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است.

وی افزود: ملت مومن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند همچون گذشته مرتکبان این جنایت دردناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برسانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب تاریخ ساز امام خمینی(ره)، امنیت کشور ایران عزیزمان را تضمین کرد و به مردم ایران عزت بخشید و مستضعفان جهان را در برابر زور گویان جهان قدرت مند ساخت.

قالیباف اظهار کرد: مقاومت اسلامی فرزند برومند انقلاب اسلامی است و فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عماد مغنیه و ابومهدی المهندس ستاره های آسمان مقاومت و الگوی تمام جوانان ظلم ستیز و عدالت جوری جهان هستند. به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان، فلسطین، عراق، یمن، افغانستان و سوریه وتمامی شهدای مقاومت جهان درود می‌فرستم.

ارسال نظرات