۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۳۹۹۲۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عزت و اقتدار رسید

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عزت و اقتدار رسید
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقابل آمریکا یک کشور خوار و ذلیل بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی به عزت و اقتدار رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید ظهر امروز در دیدار با بانوان مسلمان از کشور بوسنی و هرزگوین گفت: کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقابل آمریکا یک کشور خوار و ذلیل بود.

وی افزود: در آن دوران چنانچه یک ایرانی از سوی یک تبعه آمریکایی مجروح می‌شد، دستگاه قضایی ایران اجازه محاکمه او را نداشت و احکام اسلام از جمله حجاب و قسم به قرآن برای پادشاه ایران بی ارزش قلمداد می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: رژیم طاغوت برای اینکه مبارزه بر علیه ظلم و ستم در ایران را مهار کند به خیال باطل خود امام خمینی(ره) زندان و در ادامه او را به ترکیه، عراق و نهایتا به فرانسه تبعید کرد.

به گفته وی بعد تبعید امام خمینی(ره) مبارزان انقلابی را دستگیر، زندانی و شکنجه کرد، اما ملت ایران روز به روز بیدارتر شدند و به خیابان‌ها آمدند و در پنج راهپیمایی تاسوعا، عاشورا، اربعین، صفر و رحلت پیامبر(ص) طومار رژیم ستم شاهی را درهم پیچیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: با وجود اینکه رژیم تا دندان مسلح پهلوی از حمایت‌های آمریکا برخوردار بود، اما در برابر سیل خروشان مردم که دست خالی به میدان آمده بودند تسلیم شد.

وی افزود: امام خمینی(ره) به عظمت الهی آگاه بود و خداوند درباطن اش بزرگ و مخلوق در نظرش کوچک بود که همه قدرت‌ها در مقابل امام کوچک و خوار و ذلیل بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: در دورانی که مشروب خواری، مشروب فروشی و فساد در ایران به شدت رواج یافته بود، یک مرد الهی به نام امام خمینی(ره) قیام کرد و با حمایت و پشتیبانی ملت ایران رژیم طاغوت را سرنگون کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات