۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۷۴۰۰۵۴
مدیرعامل خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

لزوم هوشیاری اساتید و علما در قبال خرده جریان های مخرب حوزه انقلابی

لزوم هوشیاری اساتید و علما در قبال خرده جریان های مخرب حوزه انقلابی
حجت الاسلام محققی فلسفه وجودی و مأموریت اصلی خبرگزاری رسا را تقویت انقلابی گری در حوزه بر مبنای منویات و مطالبات امامین انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در روز پایانی سفر خود به استان آذربایجان شرقی و در آخرین برنامه این سفر کاری در مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی حضور یافت و با حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه های علمیه استان به دیدار و گفتگو نشست.

در این دیدار حجت الاسلام محققی با تجلیل از مجاهدت های علمای نامدار و بزرگ خطه آذربایجان شرقی و آثار ارزشمند این بزرگان، این امر را پشتوانه تدین مردمان این دیار دانست و از تبریز به عنوان قلب ایران اسلامی یاد کرد.

وی در ادامه فلسفه وجودی و مأموریت اصلی خبرگزاری رسا را تقویت انقلابی گری در حوزه بر مبنای منویات و مطالبات امامین انقلاب دانست.

مدیرعامل خبرگزاری رسا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برگزاری دوره ها و کارگاه های بصیرت افزایی در حوزه های علمیه به منظور آشنایی بیش از پیش حوزویان و نسل جدید با تاریخ انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی مدافعان سکولاریسم، سوپرانقلابی ها و جریان تحریف را سه جریان مخرب حوزه انقلابی برشمرد و بر لزوم هوشیاری حوزویان اساتید فضلا و علما در قبال این سه خرده جریان تأکید کرد.

حجت الاسلام محققی در ادامه سخنان خود اعضای شورای عالی حوزه های علمیه و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه را سرمایه هایی ارزشمندِ در اختیار حوزه توصیف کرد و گفت: نگاه جهانی آیت الله اعرافی، توسعه قلمروهای دانشی، تدوین متون جدید آموزشی همچون الفائق و الشخص الاعتباری و آثار و دستاوردهای دفتر فقه معاصر حوزه سرمایه های ارزشمندی برای حوزه است که نیاز به تقویت دارد.

وی همچنین در پایان به اهداف سفر خود به استان آذربایجان شرقی اشاره و از عنایات و محبت علما، نماینده معزز ولی فقیه، شخصیت ها و مدیران حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در این سفر تشکر کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
با عرض سلام منظور حاج آقا از سوپر انقلابی ها چه کسانی هستند؟؟؟
0
0