۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۴۰۱۶۶
مدیر حوزه علمیه فارس خبر داد؛

فعالیت ۲ هزار و ۴۰۰ مبلّغ طرح امین در مدارس استان فارس

فعالیت ۲ هزار و ۴۰۰ مبلّغ طرح امین در مدارس استان فارس
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی گفت: استان فارس با بیشترین پذیرش یعنی ۲ هزار و ۴۰۰ نفر طرح امین را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس روز چهارشنبه در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد، با اشاره به تعامل مطلوب حوزه و آموزش و پرورش طرح امین را بسیار کلان دانست و گفت: استان فارس با بیشترین پذیرش یعنی ۲ هزار و ۴۰۰ نفر این طرح را آغاز کرده است.

وی افزود: مولفه دوم این طرح بدین صورت بوده که طرح امین در نخستین دوره بود که برگزار شد در صورتی که طرح هایی که برای نخستین بار اجرا می شود دارای ضریب خطای بیشتری است.

وی به سومین مولفه طرح امین اشاره کرد و یادآور شد: طرح امین پس از اغتشاشات پاییز آغاز شد در واقع در زمانی اغاز شد که بیشترین سطح تقابل نظام استکباری با نظام اسلامی را در اغتشاشات گذشته شاهد بوده ایم، طرح امین با این سه مولفه آغاز شده است، با توجه به این مولفه ها فعالیت ۲ هزا رو ۳۰۰ مبلغ طرح امین را در استان شاهد هستیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز نتیجه ارزیابی مبلغین در آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: نتیجه پایش و ارزیابی یک بشارت است که علی رغم آن سه مولفه، نتیجه ارزیابی مبلغین طرح امین بسیار موفقیت آمیز بوده است.

قاسم شفیعی پور

ارسال نظرات